Hayden Paddon se nechal slyšet, že při dalším startu s Hyundai i20 WRC, kterým bude Australská rally, se nehodlá držet zpět.
Nováček v týmu Hyundai má za sebou tři z plánovaných sedmi soutěží v i20 WRC. Ve Finsku a Polsku zaznamenal dvě osmá místa, ve Finsku ale mohl dojet šestý nebýt technických problémů v neděli dopoledne. To mu odešel posilovač řízení, zbytek trati tak jezdec už jen projel.
Dle Novozélanďana udělal v předešlých soutěžích velký pokrok vpřed a Austrálie - soutěž, kde má nejvíc zkušeností - mu nabízí nejlepší příležitost, aby se co nejvíce přiblížil hvězdám WRC. Pro server wrc.com Hayden Paddon řekl: "Jako jezdec jsem se ve Finsku hodně rozvinul. Dost jsem se toho naučil o nastavení a mé jízdě, to nás před Austrálií staví do dobré pozice.
Pokud bychom mohli v Austrálii na tratích, které znám, zatlačit trošku více, bylo by hezké sledovat, jestli bychom byli schopni dojet v TOP5. Vím, že to je dost vysoká laťka. Tratě jsou docela čisté a opotřebení pneumatik není obvykle vysoké. Nebudeme se tam držet zpátky a budeme se snažit posunout dopředu."
Paddonova forma z posledních soutěží přispěla k tomu, že jezdec poupravil svůj styl tak, aby co nejvíce seděl vozu i20 WRC. "Snažím se být při jízdě čistější, ale zároveň více odhodlaný. Nesmíte dělat moc korekcí volantem, jen zatáčet. Prostě projet zatáčku jednou stopou. Je to trošku umění."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.