Hayden Paddon se nechal slyšet, že při dalším startu s Hyundai i20 WRC, kterým bude Australská rally, se nehodlá držet zpět.
Nováček v týmu Hyundai má za sebou tři z plánovaných sedmi soutěží v i20 WRC. Ve Finsku a Polsku zaznamenal dvě osmá místa, ve Finsku ale mohl dojet šestý nebýt technických problémů v neděli dopoledne. To mu odešel posilovač řízení, zbytek trati tak jezdec už jen projel.
Dle Novozélanďana udělal v předešlých soutěžích velký pokrok vpřed a Austrálie - soutěž, kde má nejvíc zkušeností - mu nabízí nejlepší příležitost, aby se co nejvíce přiblížil hvězdám WRC. Pro server wrc.com Hayden Paddon řekl: "Jako jezdec jsem se ve Finsku hodně rozvinul. Dost jsem se toho naučil o nastavení a mé jízdě, to nás před Austrálií staví do dobré pozice.
Pokud bychom mohli v Austrálii na tratích, které znám, zatlačit trošku více, bylo by hezké sledovat, jestli bychom byli schopni dojet v TOP5. Vím, že to je dost vysoká laťka. Tratě jsou docela čisté a opotřebení pneumatik není obvykle vysoké. Nebudeme se tam držet zpátky a budeme se snažit posunout dopředu."
Paddonova forma z posledních soutěží přispěla k tomu, že jezdec poupravil svůj styl tak, aby co nejvíce seděl vozu i20 WRC. "Snažím se být při jízdě čistější, ale zároveň více odhodlaný. Nesmíte dělat moc korekcí volantem, jen zatáčet. Prostě projet zatáčku jednou stopou. Je to trošku umění."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?