Sen Mikka Hirvonena o podiovém umístění na domácí soutěži ve Finsku se nenaplnil, namísto toho se musel jezdec M-Sportu smířit až s pátým místem v cíli.
Už před startem Rally Finland bylo Finovi jasné, že se svým Fordem Fiesta RS WRC bude o vítězství bojovat maximálně v roli outsidera. Zisk podia však byl před domácími fanoušky jasným cílem. Avšak i tato meta mu o téměř dvě minuty unikla. Po čtvrteční etapě byl Mikko čtvrtý, po pátku až šestý, do cíle dojel jako pátý.
Ztráta na vedoucího krajana Latvalu však pravidelně narůstala. Jezdec nebyl s nastavením Fordu spokojen a ztrácel čas především v rovinatějších pasážích. Hodiny na RZ10 znamenaly, že vítěz soutěže z roku 2009 nebude bojovat ani o třetí místo. "Byla to hloupá chyba, ale i takové se čas od času stávají, když jedete na limitu. Měli jsme štěstí, že se nepoškodilo auto."
V sobotu na RZ20 navíc trefil kámen ve stopě, který poškodil zavěšení auta a modrý vůz M-Sportu ztrácel další čas. "Šlo to s námi nahoru a dolu. Jsem trošku zklamaný, protože jsme si stanovili za cíl boj o podium.
Doposud nejlepším letošním výsledkem zůstává druhé místo z Portugalska
Začátek nebyl špatný, v pátek jsem byl s průběhem věcí ještě spokojen. Po sobotní chybě jsem ale ztratil důvěru a to Vás samozřejmě stojí čas. Podobnou chybu si v takto vyrovnaném poli zkrátka nemůžete dovolit."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.