Sen Mikka Hirvonena o podiovém umístění na domácí soutěži ve Finsku se nenaplnil, namísto toho se musel jezdec M-Sportu smířit až s pátým místem v cíli.
Už před startem Rally Finland bylo Finovi jasné, že se svým Fordem Fiesta RS WRC bude o vítězství bojovat maximálně v roli outsidera. Zisk podia však byl před domácími fanoušky jasným cílem. Avšak i tato meta mu o téměř dvě minuty unikla. Po čtvrteční etapě byl Mikko čtvrtý, po pátku až šestý, do cíle dojel jako pátý.
Ztráta na vedoucího krajana Latvalu však pravidelně narůstala. Jezdec nebyl s nastavením Fordu spokojen a ztrácel čas především v rovinatějších pasážích. Hodiny na RZ10 znamenaly, že vítěz soutěže z roku 2009 nebude bojovat ani o třetí místo. "Byla to hloupá chyba, ale i takové se čas od času stávají, když jedete na limitu. Měli jsme štěstí, že se nepoškodilo auto."
V sobotu na RZ20 navíc trefil kámen ve stopě, který poškodil zavěšení auta a modrý vůz M-Sportu ztrácel další čas. "Šlo to s námi nahoru a dolu. Jsem trošku zklamaný, protože jsme si stanovili za cíl boj o podium.
Doposud nejlepším letošním výsledkem zůstává druhé místo z Portugalska
Začátek nebyl špatný, v pátek jsem byl s průběhem věcí ještě spokojen. Po sobotní chybě jsem ale ztratil důvěru a to Vás samozřejmě stojí čas. Podobnou chybu si v takto vyrovnaném poli zkrátka nemůžete dovolit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.