TMG pokračuje v testovací fázi Yarisu WRC. Z Japonska však žádné oficiální potvrzení návratu do rallysportu nepřišlo.
Na Toyotu Yaris WRC čeká během srpna první asfaltový test. Do konce tohoto roku ale nemáme čekat žádné oficiální potvrzení návratu legendární značky do rally. Už minimálně od března, od kdy se v Německu postavený speciál testuje, kolují internetem různé zvěsti o návratu Toyoty do rally. Auto se od té doby testovalo na Sardinii a ve Francii, příští měsíc by se mělo testovat v Itálii na asfaltu.
Stále se ale čeká na oficiální zelenou pro tento projekt z Japonska. "Z Japonska ještě nic nemáme, žádné novinky. Chceme se ujistit, že budeme připraveni jak jen to nejlépe půjde. To znamená, že prověříme co možná nejvíce detailů pro nastavení a podíváme se na chování auta na všech površích," říká zdroj z Toyota Motorsport GmbH pro německý motorsport-total.com.
V rámci Rally Deutschland by se veřejnosti zřejmě měla poprvé představit Toyota GT86 CS-R3, která bude prvním vozem kategorie R3 se zadním pohonem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?