TMG pokračuje v testovací fázi Yarisu WRC. Z Japonska však žádné oficiální potvrzení návratu do rallysportu nepřišlo.
Na Toyotu Yaris WRC čeká během srpna první asfaltový test. Do konce tohoto roku ale nemáme čekat žádné oficiální potvrzení návratu legendární značky do rally. Už minimálně od března, od kdy se v Německu postavený speciál testuje, kolují internetem různé zvěsti o návratu Toyoty do rally. Auto se od té doby testovalo na Sardinii a ve Francii, příští měsíc by se mělo testovat v Itálii na asfaltu.
Stále se ale čeká na oficiální zelenou pro tento projekt z Japonska. "Z Japonska ještě nic nemáme, žádné novinky. Chceme se ujistit, že budeme připraveni jak jen to nejlépe půjde. To znamená, že prověříme co možná nejvíce detailů pro nastavení a podíváme se na chování auta na všech površích," říká zdroj z Toyota Motorsport GmbH pro německý motorsport-total.com.
V rámci Rally Deutschland by se veřejnosti zřejmě měla poprvé představit Toyota GT86 CS-R3, která bude prvním vozem kategorie R3 se zadním pohonem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.