Hayden Paddon se toho během prvních dvou soutěží s týmem Hyundai hodně naučil. Jezdec se chce stále zlepšovat, aby se tak doporučil pro příští rok.
Na Sardinii poprvé usedl Hayden Paddon do vozu Hyundai i20 WRC. Novozélanďan v roce 2011 získal titul šampiona PWRC a od té doby platí za jednoho z největších talentů. Avšak finance jej dlouho nepustily do vozu WRC. 27letý jezdec dostal letos šanci od týmu Hyundai, aby se na 7 soutěžích ukázal. V Polsku poprvé osmým místem bodoval. Dále jsou v jeho programu Finsko a Austrálie.
Přípravu na Finsko, které pro něj bude soutěží o učení se, má již za sebou. "Otevřelo mi to oči. Z rodinného týmu o osmi lidech jsem se najednou dostal do továrního týmu. Tady se o tři auta stará 156 lidí! Zde je vše větší a rychlejší. S těmito vozy se jezdí opravdu výrazně rychleji. S Hyundai se jezdí opravdu dobře.
Z 95 % se zdá být na ovládání jednodušší, avšak musíte mít odvahu, abyste z něj dostali celých 100 %." Jezdec ztrácí především v technických pasážích. V zatáčkovitých a úzkých pasážích má co zlepšovat: "Vše se zaznamenává a posléze se z toho vytváří analýzy. Zjistil jsem, že auto v rychlých pasážích 'přetahuji'.
S vozem WRC jel Hayden vloni jenom ve Španělsku, letos přidá další soutěže
Musím zatáčky projíždět lépe, jen tak zlepším svoji rychlost v těchto pasážích." V cíli Polské rally chybělo jezdci na vítězného Ogiera zhruba 4:30 minuty, na kolegu Neuvillea pak minuty 2. "Momentálně není i20 tak rychlá jako Polo. V průběhu sezony se ale budeme jenom zlepšovat. Když zkoušky našemu autu sedí, pak už jsme skoro tak rychlí, jako naši rivalové."
Paddon má smlouvu zatím pouze na tuto sezonu, o roce 2015 se rozhodne pozdějí. "Mým největším cílem je samozřejmě zůstat v týmu. Vím, že Hyundai je zatím s mými pokroky spokojený. Vím také, že mám skvělou šanci růst. Nechci dojíždět sedmý nebo osmý. Chci se zlepšovat, abych mohl vyhrávat."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.