Pokud by přišlo svolení z Japonska, tak by Toyota Motorsport GmbH (TMG) měla být připravena. Kolínský tým testoval Yaris WRC ihned po konci soutěže MS na Sardinii také na tomto středomořském ostrově.
Testovací jízdy na tratích RZ jednotlivých soutěží MS jsou oblíbeným způsobem, jak zjistit konkurenceschopnost vašeho produktu. Také u TMG využili možnosti a krátce po Rally Sardinia odcestovali na tento ostrov, aby zde vyzkoušeli Yaris WRC.
Na třech různých tratích, které se jely i v rámci rally, pracoval tým společně s testovacími jezdci, Sebastianem Lindholmem a Stephanem Sarrazinem, na nastavení. Test narušilo jen několik problémů s převodovkou a pohonným ústrojím, kromě toho test proběhl bez sebemenších problémů.
Zatímco žádné oficiální rozhodnutí ohledně možného angažmá Toyoty zatím nepadlo, připravuje se TMG na prezentaci svého zákaznického programu. V srpnu by měl být v rámci Rally Deutschland oficiálně představen jejich speciál GT86 R3. Je dost dobře možné, že na jeho prezentaci ale padne více otázek na Yaris WRC...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.