Šéf týmu Volkswagen, Jost Capito, řekl, že Andreas Mikkelsen v Polsku ukázal skvělou vyspělost a má teď už rychlost na to, aby dokázal držet tempo i se Sébastienem Ogierem nebo Jarim-Mattim Latvalou.
Dle jeho názoru to nebude dlouho trvat, než Andreas Mikkelsen vyhraje svoji první soutěž ve WRC poté, co v Polsku minulý víkend získal po velmi pěkné bitvě se Sébastienem Ogierem svoje druhé podium v kariéře. V cíli mu na úřadujícího šampiona sice chyběla více než jedna minuta, je třeba ale vidět, že v sobotu na předposlední zkoušce dne ztratil více jak 30 sekund po problémech s brzdami.
"Myslím, že Andreas ukázal skvělou vyzrálost a je připraven vyhrát závod ve WRC. Má rychlost na to, aby mohl bojovat se Sebem a Jarim-Mattim a dostává se do pozice, aby vyhrál rally," říká Jost Capito.
Jost Capito s Andreasem Mikkelsenem na Sardinii
Andreas Mikkelsen, který vyhrál šampionát Intercontinental Rally Challenge v letech 2011 a 2012 také věří, že mu k jeho historicky prvnímu vítězství ve WRC moc nechybělo. "Dostáváme se blíže a blíže. Potenciál tu je, ale stále je co zlepšovat. Možná to bude chvíli trvat, ale snad to není daleko. V rychlosti, ve které jezdíme, si věřím. Ola [Floene - navigátor] se ke mě připojil na Sardinii a vše do sebe zapadlo. Předtím jsme spolu strávili šest let a je to dobré [mít ho zpět vedle sebe a slyšet opět jeho rozpis]."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?