Šéf týmu Volkswagen, Jost Capito, řekl, že Andreas Mikkelsen v Polsku ukázal skvělou vyspělost a má teď už rychlost na to, aby dokázal držet tempo i se Sébastienem Ogierem nebo Jarim-Mattim Latvalou.
Dle jeho názoru to nebude dlouho trvat, než Andreas Mikkelsen vyhraje svoji první soutěž ve WRC poté, co v Polsku minulý víkend získal po velmi pěkné bitvě se Sébastienem Ogierem svoje druhé podium v kariéře. V cíli mu na úřadujícího šampiona sice chyběla více než jedna minuta, je třeba ale vidět, že v sobotu na předposlední zkoušce dne ztratil více jak 30 sekund po problémech s brzdami.
"Myslím, že Andreas ukázal skvělou vyzrálost a je připraven vyhrát závod ve WRC. Má rychlost na to, aby mohl bojovat se Sebem a Jarim-Mattim a dostává se do pozice, aby vyhrál rally," říká Jost Capito.
Jost Capito s Andreasem Mikkelsenem na Sardinii
Andreas Mikkelsen, který vyhrál šampionát Intercontinental Rally Challenge v letech 2011 a 2012 také věří, že mu k jeho historicky prvnímu vítězství ve WRC moc nechybělo. "Dostáváme se blíže a blíže. Potenciál tu je, ale stále je co zlepšovat. Možná to bude chvíli trvat, ale snad to není daleko. V rychlosti, ve které jezdíme, si věřím. Ola [Floene - navigátor] se ke mě připojil na Sardinii a vše do sebe zapadlo. Předtím jsme spolu strávili šest let a je to dobré [mít ho zpět vedle sebe a slyšet opět jeho rozpis]."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.