Thierryho Neuvillea těší výkon svého vozu Hyundai i20 WRC poté, co v Polsku vyjel již druhé podium pro nový tým v jeho debutové sezoně v MS.
Podle jedničky korejského týmu se sídlem v Německu se "tým ubírá správným směrem" a "zlepšuje se v každé oblasti." Belgičana výkonnost vozu v Polsku hodně povzbudila. Bývalý tovární jezdec Citroënu a Fordu se již těší na to, jaký vliv na výkon budou mít další vylepšení, která jsou v plánu pro Rally Finland.
Finsko bude pro Hyundai teprve osmou soutěží poté, co se do MS vrátil: "Nějaká malá vylepšení přišla již v Polsku, ale více jich je v plánu pro Finsko. Doufám, že nás dostanou trošku blíže ostatním týmům. Nepojedeme hned o vítězství, pořád potřebujeme odjet více soutěží pro vývoj a také absolvovat nějaké testy," říká Thierry Neuville.
Thierry už má zkušenosti ze tří továrních týmů - Citroënu, Fordu a Hyundai
"Celý tým je hodně profesionální a všichni dohromady spolu dobře vycházíme. Zlepšujeme se ve všech oblastech. Pro mě a Nicolase [Gilsoula] je tedy jednoduché odvádět svoji práci," srší optimismem jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?