Thierryho Neuvillea těší výkon svého vozu Hyundai i20 WRC poté, co v Polsku vyjel již druhé podium pro nový tým v jeho debutové sezoně v MS.
Podle jedničky korejského týmu se sídlem v Německu se "tým ubírá správným směrem" a "zlepšuje se v každé oblasti." Belgičana výkonnost vozu v Polsku hodně povzbudila. Bývalý tovární jezdec Citroënu a Fordu se již těší na to, jaký vliv na výkon budou mít další vylepšení, která jsou v plánu pro Rally Finland.
Finsko bude pro Hyundai teprve osmou soutěží poté, co se do MS vrátil: "Nějaká malá vylepšení přišla již v Polsku, ale více jich je v plánu pro Finsko. Doufám, že nás dostanou trošku blíže ostatním týmům. Nepojedeme hned o vítězství, pořád potřebujeme odjet více soutěží pro vývoj a také absolvovat nějaké testy," říká Thierry Neuville.
Thierry už má zkušenosti ze tří továrních týmů - Citroënu, Fordu a Hyundai
"Celý tým je hodně profesionální a všichni dohromady spolu dobře vycházíme. Zlepšujeme se ve všech oblastech. Pro mě a Nicolase [Gilsoula] je tedy jednoduché odvádět svoji práci," srší optimismem jezdec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?