Sébastien Loeb se po delší době opět posadil do Citroënu DS3 WRC. Francouz totiž přijel na anglický Goodwood Festival of Speed s jasným cílem - pokořit místní rekord.
V Anglii se Loeb potkal se svým bývalým týmovým kolegou od Citroënu, Danim Sordem. Na rallyové části této slavné akce se tedy schylovalo k velmi zajímavému souboji. Dani totiž startoval také s aktuálním speciálem - Hyundai i20 WRC.
Tentokrát byl ovšem rychlejší Španěl s Hyundai, který zajel čas 2:33,4 minuty a bral celkové vítězství na rally sekci. Loeb s Citroënem zajel pouze 2:35,6 min.
Současná hvězda závodů WTCC se ale představila i místním na slavném závodu do vrchu. Zde se na start postavila se svým rekordním speciálem Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Cíl viděl po 44,6 sekundách, což stačilo na vítězství. Letitý rekord Nicka Heidfelda z roku 1999, který zajel za volantem speciálu Formule 1 MP4/13 týmu McLaren-Mercedes má ale hodnotu 41,6 sekundy. Pro úplný obrázek situace dodejme, že trať závodu do vrchu má 1,86 kilometru.
Sébastien Loeb při svém pokusu při závodu do vrchu:
Dani Sordo a Sébastien Loeb při svých pokusech v rally sekci:
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.