Sébastien Loeb se po delší době opět posadil do Citroënu DS3 WRC. Francouz totiž přijel na anglický Goodwood Festival of Speed s jasným cílem - pokořit místní rekord.
V Anglii se Loeb potkal se svým bývalým týmovým kolegou od Citroënu, Danim Sordem. Na rallyové části této slavné akce se tedy schylovalo k velmi zajímavému souboji. Dani totiž startoval také s aktuálním speciálem - Hyundai i20 WRC.
Tentokrát byl ovšem rychlejší Španěl s Hyundai, který zajel čas 2:33,4 minuty a bral celkové vítězství na rally sekci. Loeb s Citroënem zajel pouze 2:35,6 min.
Současná hvězda závodů WTCC se ale představila i místním na slavném závodu do vrchu. Zde se na start postavila se svým rekordním speciálem Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Cíl viděl po 44,6 sekundách, což stačilo na vítězství. Letitý rekord Nicka Heidfelda z roku 1999, který zajel za volantem speciálu Formule 1 MP4/13 týmu McLaren-Mercedes má ale hodnotu 41,6 sekundy. Pro úplný obrázek situace dodejme, že trať závodu do vrchu má 1,86 kilometru.
Sébastien Loeb při svém pokusu při závodu do vrchu:
Dani Sordo a Sébastien Loeb při svých pokusech v rally sekci:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?