Sébastien Loeb se po delší době opět posadil do Citroënu DS3 WRC. Francouz totiž přijel na anglický Goodwood Festival of Speed s jasným cílem - pokořit místní rekord.
V Anglii se Loeb potkal se svým bývalým týmovým kolegou od Citroënu, Danim Sordem. Na rallyové části této slavné akce se tedy schylovalo k velmi zajímavému souboji. Dani totiž startoval také s aktuálním speciálem - Hyundai i20 WRC.
Tentokrát byl ovšem rychlejší Španěl s Hyundai, který zajel čas 2:33,4 minuty a bral celkové vítězství na rally sekci. Loeb s Citroënem zajel pouze 2:35,6 min.
Současná hvězda závodů WTCC se ale představila i místním na slavném závodu do vrchu. Zde se na start postavila se svým rekordním speciálem Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Cíl viděl po 44,6 sekundách, což stačilo na vítězství. Letitý rekord Nicka Heidfelda z roku 1999, který zajel za volantem speciálu Formule 1 MP4/13 týmu McLaren-Mercedes má ale hodnotu 41,6 sekundy. Pro úplný obrázek situace dodejme, že trať závodu do vrchu má 1,86 kilometru.
Sébastien Loeb při svém pokusu při závodu do vrchu:
Dani Sordo a Sébastien Loeb při svých pokusech v rally sekci:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?