Vloni držel prapor Citroënu v Goodwoodu vysoko Mikko Hirvonen, letos by se o to měl postarat rekordman WRC. Ten se vrací do DS3 WRC, avšak nesveze se jen s ní, do kopce prožene i loňský vítězný speciál 208 Pikes Peak.
Festival rychlosti v Goodwoodu (28.-29. června) je velkolepou show. Lord March každý rok pozve špičky motoristického sportu na své panství, kde uspořádá závod.
Pro Sébastiena Loeba je to skvělá příležitost usednou opět do soutěžního vozu. Se svým posledním vozem z dílen Citroënu pro rally, DS3 WRC, pojede Forest Rally Stage. Zde na něj čeká konkurence například v podobě Rauno Aaltonena (Mini), Didiera Auriola (Toyota WRC) nebo Alistera McRaee (Toyota Hilux).
Velkou konkurenci bude představovat bývalý týmový kolega Loeba, Dani Sordo. Ten zde bude zastupovat pochoopitelně značku Hyundai s modelem i20 WRC. Loeb ale nepojede jen rally sekci této slavnosti. Do kopce prožene i Peugeot 208 Pikes Peak, se kterým vloni opanoval stejnojmenný závod v Americe. Cílem v Anglii bude pokořit letitý rekord trati.
Tři, dva, jedna, start...cílem je rekord.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?