Jezdec týmu Volkswagen, Jari-Matti Latvala, doufá, že jeho zkušenost z Estonska mu pomůže při zdolávání Polské rally.
Fin již má za sebou svůj předsoutěžní test, když jezdil na šotolinových tratích s Polem R WRC v okolí Mazurských jezer. Polsko se do kalendáře WRC vrací poprvé od roku 2009. Je tedy jasné, že test před soutěží poskytl všem továrním posádkách Volkswagenu velmi cenná data před nadcházející soutěží.
Díky němu by měly být plně připraveny na soutěž. Podle Jariho-Mattiho Latvaly mu pomohou také zkušenosti z Estonska, kde na Rally Estonia jel s Fordem Escort MK2 a v dalším roce s Audi Quattro v rámci historiků: "Podle mě jsou polské tratě podobné těm finským, ale řekl bych, že jsou ještě blíže těm estonským. Jel jsem na nich nedávno rally historiků a na těchto rychlých a plynulých cestách jsem se cítil velmi dobře. Je hezké jet na rychlých cestách a obyčejně mi to sedí."
Latvala by se také chtěl poté, co na Sardinii ztratil nějaké body na svého rivala, Sébastiena Ogiera, vrátit na vítěznou vlnu. Nakonec Polsko bude půlit letošní sezonu WRC a Fin na Francouze ztrácí 33 bodů. Svoji rychlost Latvala dokázal květnovým vítězstvím na soutěži v Argentině. "Prostě se snažím užívat si řízení jak jen to jde. Když máte těžké časy a období ve své kariéře, tak je hezké být potivní a věci se pak také stanou pozitivními."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?