Sébastien Ogier po soutěži připouští, že už téměř vzdal souboj o vítězství v Itálii. A to dokonce jen po několika málo odjetých zkouškách.
Lídr šampionátu v pátek hodně bojoval s čistěním tratě a v průběhu první etapy byl dokonce až na 10. místě - více zde. Ještě v pátek večer se už ale probojoval na druhé místo za kolegu Latvalu. Vedení v soutěži převzal po chybě Fina, který poškodil kolo a musel jej měnit na trati v sobotu odpoledne.
"Nebyl to pro mě jednoduchý víkend. Během dvou dní jsme jeli opravdu na maximum. Ten první byl hodně frustrující. I přesto, že jsme na to tlačili, tak jsme pořád ztráceli čas. V poledním servisu v pátek jsem byl docela zklamaný a myslel jsem si, že tento víkend budu bojovat tak maximálně o podium, možná ani to ne."
Jenže sobotní chyba Latvaly mu znemožnila vyhrát druhou soutěž po sobě a Ogier díky ní mohl opět navýšit svoje vedení v celkovém hodnocení. Ogier připouští, že mezi oběma rivaly v boji o titul je momentálně rozdíl minimální. "Bylo nesmírně těžké umazat těch 20 vteřin, které jsme na Jariho-Mattiho ztratili v pátek.
Jari byl velmi silný a má skvělou formu. Máme přesně stejná auta, což je skvělé, a jen těžko získáváte výhodu." V neděli spousta lidí měla za to, že si dojede i pro tři bonusové body, avšak na Power Stage zaúřadoval kolega Mikkelsen: "Pár žurnalistů bylo překvapených a říkalo: 'Proč jsi nevyhrál Power Stage?'
Přitom já před Power Stage říkal, že pojedu rychle, ale ne na maximum. Nikdo mi nevěřil. Udělal jsem, co bylo v mých silách, ale upřímně, Andreas byl hodně silný a já jsem s bodem navíc spokojený. Máme vítězství a to je hlavní."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.