6 soutěží je odjetých, 7 zbývá. Jari-Matti Latvala byl ve vedení na Sardinii, když v poslední sobotní zkoušce najetí na kámen zastavilo jeho cestu k možnému vítězství.
Incident jej připravil o 2 minuty. A zatímco Fin odjíždí z ostrova se ziskem 17 bodů, hlavní rival v boji o titul Ogier si jich odváží 26. Jari-Matti se totiž propadl i za Nora Madse Ostberga na Citroënu. Náskok Ogiera tak vzrostl již na 33 bodů...
Na tiskové konferenci po soutěži byl Jari-Matti Latvala dotázán, zda-li přišel o příležitost na snížení odstupu na Ogiera: "Máte tak trošku pravdu, byla zde dobrá šance na snížení manka a ta šance byla v mých rukou. Byla v mých rukou a já ji nedokázal udržet na své straně.
Řekněme to ale trošku jinak, kdybych to udělal uplně špatně, mohli jsme vyletět z tratě a neměli bychom žádné body, a to by teprve byla tragedie. Hlavní věcí je, že jsem se z toho dokázal dostat a to nás stále drží v šampionátu.
Je to [šampionát] stále otevřené. Ale byla zde dobrá šance přiblížit se. Tentokrát jsem to nevyužil, tak snad příští závod."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?