6 soutěží je odjetých, 7 zbývá. Jari-Matti Latvala byl ve vedení na Sardinii, když v poslední sobotní zkoušce najetí na kámen zastavilo jeho cestu k možnému vítězství.
Incident jej připravil o 2 minuty. A zatímco Fin odjíždí z ostrova se ziskem 17 bodů, hlavní rival v boji o titul Ogier si jich odváží 26. Jari-Matti se totiž propadl i za Nora Madse Ostberga na Citroënu. Náskok Ogiera tak vzrostl již na 33 bodů...
Na tiskové konferenci po soutěži byl Jari-Matti Latvala dotázán, zda-li přišel o příležitost na snížení odstupu na Ogiera: "Máte tak trošku pravdu, byla zde dobrá šance na snížení manka a ta šance byla v mých rukou. Byla v mých rukou a já ji nedokázal udržet na své straně.
Řekněme to ale trošku jinak, kdybych to udělal uplně špatně, mohli jsme vyletět z tratě a neměli bychom žádné body, a to by teprve byla tragedie. Hlavní věcí je, že jsem se z toho dokázal dostat a to nás stále drží v šampionátu.
Je to [šampionát] stále otevřené. Ale byla zde dobrá šance přiblížit se. Tentokrát jsem to nevyužil, tak snad příští závod."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?