6 soutěží je odjetých, 7 zbývá. Jari-Matti Latvala byl ve vedení na Sardinii, když v poslední sobotní zkoušce najetí na kámen zastavilo jeho cestu k možnému vítězství.
Incident jej připravil o 2 minuty. A zatímco Fin odjíždí z ostrova se ziskem 17 bodů, hlavní rival v boji o titul Ogier si jich odváží 26. Jari-Matti se totiž propadl i za Nora Madse Ostberga na Citroënu. Náskok Ogiera tak vzrostl již na 33 bodů...
Na tiskové konferenci po soutěži byl Jari-Matti Latvala dotázán, zda-li přišel o příležitost na snížení odstupu na Ogiera: "Máte tak trošku pravdu, byla zde dobrá šance na snížení manka a ta šance byla v mých rukou. Byla v mých rukou a já ji nedokázal udržet na své straně.
Řekněme to ale trošku jinak, kdybych to udělal uplně špatně, mohli jsme vyletět z tratě a neměli bychom žádné body, a to by teprve byla tragedie. Hlavní věcí je, že jsem se z toho dokázal dostat a to nás stále drží v šampionátu.
Je to [šampionát] stále otevřené. Ale byla zde dobrá šance přiblížit se. Tentokrát jsem to nevyužil, tak snad příští závod."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?