Hayden Paddon má na to, aby se jednoho dne stal mistrem světa. Alespoň to tvrdí manažer týmu Hyundai, Alain Penasse. Podle něj si Novozélanďana tým vybral kvůli jeho potenciálu.
Paddon o tomto víkendu začíná svoje působení v továrním týmu Hyundai. Bývalý produkční mistr světa udělal na Alaina Penasseho, manažera týmu Hyundai, velký dojem. "Když byste si sestavili seznam mladých jezdců, kteří na to opravdu mají, tak na něm bude tak pět nebo šest jmen. A on [Hayden] je bezpochyby jedním z nich.
Máte pocit, že může odvést opravdu dobrou práci. Je tomu velmi oddaný. Jasně, je z jiného kontinentu, ale odstěhoval se do Evropy, aby žil ve Frankfurtu. Je zde tudíž proto, aby uspěl. V minulosti, když jezdil s vozy S2000, měl hodně technických problémů. Když mu ale technika držela pohromadě, tak jezdil stejné časy jako Seb Ogier, takže rychlost by měl mít.
Jedinou zkušenost z vozem WRC má Paddon z loňského Španělska
Musíme jen vyzkoušet, jestli zvládne přestup do vozu WRC. V minulosti jsme však viděli, že jezdci, kteří byli rychlí s vozy S2000 pak neměli s přestupem do WRC problém. Dostal od nás šanci na sedm soutěží, což je skvělá příležitost, snad na konci roku něčeho dosáhne," popsal Penasse serveru MAXRALLY.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.