Hayden Paddon má na to, aby se jednoho dne stal mistrem světa. Alespoň to tvrdí manažer týmu Hyundai, Alain Penasse. Podle něj si Novozélanďana tým vybral kvůli jeho potenciálu.
Paddon o tomto víkendu začíná svoje působení v továrním týmu Hyundai. Bývalý produkční mistr světa udělal na Alaina Penasseho, manažera týmu Hyundai, velký dojem. "Když byste si sestavili seznam mladých jezdců, kteří na to opravdu mají, tak na něm bude tak pět nebo šest jmen. A on [Hayden] je bezpochyby jedním z nich.
Máte pocit, že může odvést opravdu dobrou práci. Je tomu velmi oddaný. Jasně, je z jiného kontinentu, ale odstěhoval se do Evropy, aby žil ve Frankfurtu. Je zde tudíž proto, aby uspěl. V minulosti, když jezdil s vozy S2000, měl hodně technických problémů. Když mu ale technika držela pohromadě, tak jezdil stejné časy jako Seb Ogier, takže rychlost by měl mít.
Jedinou zkušenost z vozem WRC má Paddon z loňského Španělska
Musíme jen vyzkoušet, jestli zvládne přestup do vozu WRC. V minulosti jsme však viděli, že jezdci, kteří byli rychlí s vozy S2000 pak neměli s přestupem do WRC problém. Dostal od nás šanci na sedm soutěží, což je skvělá příležitost, snad na konci roku něčeho dosáhne," popsal Penasse serveru MAXRALLY.com.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.