Kris Meeke se přidal k názoru Davida Richardse, a také by prosazoval větší internetovou podporu MS v rally, přenosy z RZ by dle něj měly být online.
Bylo by přesunutí přenosů z jednotlivých RZ z televize na internet řešením aktuálně ne zrovna růžové situace v MS v rally? Tento názor zastává například David Richards (psali jsme zde), který promotérovi, společnosti WRC Promoter GmbH, doporučuje koncentrovat se především na online stránku věci. Teď jej podpořil i tovární jezdec Citroënu Kris Meeke.
"Využívání medií se změnilo. Dříve jsem se o novinkách z rally dozvídal přes teletext, ale ve vývoji jsme se posunuli a to směrem od televize. Dnes se vše točí kolem internetu. Člověk by měl sedět doma a u každé zkoušky by měl mít možnost se rozhodnout, který onboard bude sledovat," řekl Kris Meeke britskému Autosportu.
Takto se chystalo Meekeovo Mini JCW WRC na Sardinii v roce 2011
S návrhem mohutně propagovaným šéfem VW, Jostem Capitem, že by se až na poslední RZ jelo o pořadí (více zde), ale Kris nesouhlasí. "Možná by se mohlo rozdávat více bodu na Power stage, ale celkový formát sportu bychom měnit neměli. Snažíme se na internetu získat pro tento sport nové diváky, ale zároveň bychom je chtěli odradit zamotanými pravidly."
Návrh spočívá v tom, že na poslední zkoušce by si vždy dva za sebou umístění jezdci zabojovali o konečné místo (tedy první s druhým, třetí se čtvrtým atd.). Myšlenkou totiž je, že by se tak rally udržela napínavá až do samotného konce. Meeke ale namítá, že by to mohlo mít opačný účinek. "Stačí se jen podívat na to, co by se stalo na posledním závodu v Argentině. Kdyby už toto pravidlo platilo, tak bychom neviděli ten fantastický souboj mezi Jarim-Mattim Latvalou a Sébastienem Ogierem. Věděli by, že jsou bezpečně první a druhý a už by na to tak netlačili."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?