Kris Meeke se přidal k názoru Davida Richardse, a také by prosazoval větší internetovou podporu MS v rally, přenosy z RZ by dle něj měly být online.
Bylo by přesunutí přenosů z jednotlivých RZ z televize na internet řešením aktuálně ne zrovna růžové situace v MS v rally? Tento názor zastává například David Richards (psali jsme zde), který promotérovi, společnosti WRC Promoter GmbH, doporučuje koncentrovat se především na online stránku věci. Teď jej podpořil i tovární jezdec Citroënu Kris Meeke.
"Využívání medií se změnilo. Dříve jsem se o novinkách z rally dozvídal přes teletext, ale ve vývoji jsme se posunuli a to směrem od televize. Dnes se vše točí kolem internetu. Člověk by měl sedět doma a u každé zkoušky by měl mít možnost se rozhodnout, který onboard bude sledovat," řekl Kris Meeke britskému Autosportu.
Takto se chystalo Meekeovo Mini JCW WRC na Sardinii v roce 2011
S návrhem mohutně propagovaným šéfem VW, Jostem Capitem, že by se až na poslední RZ jelo o pořadí (více zde), ale Kris nesouhlasí. "Možná by se mohlo rozdávat více bodu na Power stage, ale celkový formát sportu bychom měnit neměli. Snažíme se na internetu získat pro tento sport nové diváky, ale zároveň bychom je chtěli odradit zamotanými pravidly."
Návrh spočívá v tom, že na poslední zkoušce by si vždy dva za sebou umístění jezdci zabojovali o konečné místo (tedy první s druhým, třetí se čtvrtým atd.). Myšlenkou totiž je, že by se tak rally udržela napínavá až do samotného konce. Meeke ale namítá, že by to mohlo mít opačný účinek. "Stačí se jen podívat na to, co by se stalo na posledním závodu v Argentině. Kdyby už toto pravidlo platilo, tak bychom neviděli ten fantastický souboj mezi Jarim-Mattim Latvalou a Sébastienem Ogierem. Věděli by, že jsou bezpečně první a druhý a už by na to tak netlačili."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?