S rally autem na motokárovou dráhu. Díky speciálnímu tréninku by měl Elfyn Evans zrychlit na krátkých superspeciálkách.
M-Sport i sám Elfyn Evans neustále opakují, že sezona 2014 je pro mladého Welšana učedním rokem. 25 letý jezdec má hlavně posbírat zkušenosti. V soutěžích MS tedy platí heslo: dojet do cíle je důležitější než tempo. I mimo soutěže se M-Sport snaží mladíka zlepšit po všech směrech. Teď Malcolm Wilson přichází s neobvyklou tréninkovou metodou.
Evans bude jezdit se svým Fordem Fiesta RS WRC na motokárové dráze. "Motokárová dráha je velmi úzká a Elfyn tak bude mít možnost trošku experimentovat. Zatím nemá z vozu moc dobrý pocit na krátkých a úzkých diváckých testech, tímto způsobem bude moci najít vyšší výkonnost," vysvětluje Malcolm Wilson serveru wrc.com.
Speciálky, které jsou nedílnou součástí každého závodu MS, jsou zatím opravdu slabým místem Elfyna. "Momentálně neví, jestli na nich jezdí až moc agresivně nebo naopak se drží až moc zkrátka." Cílem týmu na tomto neobvyklém testu je zjistit, co je za problém. "Dáme mu možnost, aby si vyzkoušel různé jízdní stopy a jezdcké styly.
Při cestě za titulem vice-mistra WRC2 Evans havaroval na divácké speciálce ve Španělsku
Pak se podíváme na data a časy a rozhodneme se, která cesta je pro něj ta nejrychlejší. V minulosti udělal na superspeciálce chybu, takže když řeknu, že na diváckých testech se ještě necítí nejlépe, tak by zcela jistě nic nenamítal. Tohle je pro něj možnost získat zpět důvěru," zakončil Wilson, který naráží na loňské Španělsko, kde s Fiestou R5 Evans havaroval na diváckém testu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?