VIDEO; Hayden Paddon již odpočítává své poslední dny před premiérovým startem s Hyundai i20 WRC v Itálii. Celý tým Hyundai tento týden testoval v Polsku s Thierry Neuvillem, Juhou Hänninenem i Haydenem Paddonem.
"Konečně už se náš premiérový start s Hyundai Motorsport blíží. Na Sardinii jedeme za 10 dní. Zdálo se mi to jako roky od doby, kdy jsme podepsali smlouvu. Už se nemůžeme dočkat soutěže a celé sezony, která je před námi.
Momentálně jsme v Evropě, kde jsme v Polsku 1 den testovali před místní soutěží. Možná se můžete ptát, proč teď testujeme na Polsko, když je to až naše druhá soutěž? Tým má velké odhodlání a na Sardinii již testoval před několika měsíci, když jsme my ještě nebyli v týmu. Takže zatímco tento test byl hodně úspěšný a hodně jsme se toho naučili, s autem jsme na tratích typu Itálie ještě nejeli.
Pro nastavení tedy využijeme až čtvrteční shakedown, který je před soutěží. Jak už jsem ale řekl, test probíhal hodně dobře. Musím říct, že letos už jsem najel tolik testovacích kilometrů, jako asi ne za poslední tři roky. Čas za volantem je nedocenitelný. V autě už se cítím jako doma a mám pomalu pocit, že na to můžu začít tlačit. Zkusili jsme nějáká nastavení, mám skvělé kolegy, se kterými mohu sdílet data," popisuje hodně natěšený Hayden Paddon.
Zatímco Novozélanďan zažil velmi povedený test, jeho kolega, Juho Hänninen, dnes testování týmu Hyundai zakončil havárkou. Posádka vyvázla bez zranění.
Tip: Na video z testu kolegy Neuville se podívejte v tomto článku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?