VIDEO; Hayden Paddon již odpočítává své poslední dny před premiérovým startem s Hyundai i20 WRC v Itálii. Celý tým Hyundai tento týden testoval v Polsku s Thierry Neuvillem, Juhou Hänninenem i Haydenem Paddonem.
"Konečně už se náš premiérový start s Hyundai Motorsport blíží. Na Sardinii jedeme za 10 dní. Zdálo se mi to jako roky od doby, kdy jsme podepsali smlouvu. Už se nemůžeme dočkat soutěže a celé sezony, která je před námi.
Momentálně jsme v Evropě, kde jsme v Polsku 1 den testovali před místní soutěží. Možná se můžete ptát, proč teď testujeme na Polsko, když je to až naše druhá soutěž? Tým má velké odhodlání a na Sardinii již testoval před několika měsíci, když jsme my ještě nebyli v týmu. Takže zatímco tento test byl hodně úspěšný a hodně jsme se toho naučili, s autem jsme na tratích typu Itálie ještě nejeli.
Pro nastavení tedy využijeme až čtvrteční shakedown, který je před soutěží. Jak už jsem ale řekl, test probíhal hodně dobře. Musím říct, že letos už jsem najel tolik testovacích kilometrů, jako asi ne za poslední tři roky. Čas za volantem je nedocenitelný. V autě už se cítím jako doma a mám pomalu pocit, že na to můžu začít tlačit. Zkusili jsme nějáká nastavení, mám skvělé kolegy, se kterými mohu sdílet data," popisuje hodně natěšený Hayden Paddon.
Zatímco Novozélanďan zažil velmi povedený test, jeho kolega, Juho Hänninen, dnes testování týmu Hyundai zakončil havárkou. Posádka vyvázla bez zranění.
Tip: Na video z testu kolegy Neuville se podívejte v tomto článku.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.