Toyota pokračuje ve vývoji Yarisu WRC. Tým japonské značky minulý týden jezdil několik dní ve Francii. Na jihu Francie se za volantem tentokrát představil Sebastian Lindholm.
Podle dostupných informací už má za sebou Toyota tři testy - vývoj začal v Itálii, konkrétně v Toskánsku, v Holandsku tým testoval na okruhu na asfaltu a teď vyrazil do Francie. Na stejných tratích jako jezdila Toyota si před několika lety odbyl premiéru model Citroën DS3 WRC.
Lidé z týmu už oznámili, že se současným modelem nikdy do žádné soutěže nevyjedou, bude sloužit jen pro testovací účely. Jen málokdo už ale pochybuje, že se japonská značka vrátí do WRC.
Momentálně se nejpravděpodobněji jeví scénař, že by rok 2016 posloužil jako testovací s tím, že by v roce 2017 s příchodem nových pravidel a nových vozů byla značka již plně konkurenceschopná.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.