AKTUALIZACE; Hyundai Motorsport jmenoval nového technického ředitele, který bude stát v čele technického vývoje jejich speciálu i20 WRC.
Na toto místo s okamžitou platností nastupuje Ital, Nino Frison. Pod jeho vedením bude pracovat oddělení zodpovědné za šasi, motor i design a Finson bude přímo odpovědný šéfovi týmu, Michelu Nandanovi.
Ital má s motorsportem velké zkušenosti, když ve vrcholových sférách motorsportu působí už 30 let a má zkušenosti z Formule 1, DTM i WRC. S Nandanem spolu pracovali už u Suzuki World Rally Teamu, kde byl Frison šéfdesignérem SX4 WRC. Doposud roli šéfa týmu i technického ředitele u Hyundai zastával Nandan sám. Dle vyjádření týmu tak teď bude mít Francouz více času na celkovou kontrolu projektu.
Článek jsme doplnili o další video z testu Hyundai v Polsku na rychlých cestách:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?