AKTUALIZACE; Hyundai Motorsport jmenoval nového technického ředitele, který bude stát v čele technického vývoje jejich speciálu i20 WRC.
Na toto místo s okamžitou platností nastupuje Ital, Nino Frison. Pod jeho vedením bude pracovat oddělení zodpovědné za šasi, motor i design a Finson bude přímo odpovědný šéfovi týmu, Michelu Nandanovi.
Ital má s motorsportem velké zkušenosti, když ve vrcholových sférách motorsportu působí už 30 let a má zkušenosti z Formule 1, DTM i WRC. S Nandanem spolu pracovali už u Suzuki World Rally Teamu, kde byl Frison šéfdesignérem SX4 WRC. Doposud roli šéfa týmu i technického ředitele u Hyundai zastával Nandan sám. Dle vyjádření týmu tak teď bude mít Francouz více času na celkovou kontrolu projektu.
Článek jsme doplnili o další video z testu Hyundai v Polsku na rychlých cestách:
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.