Obhájce titulu, Sébastien Ogier, je nespokojen s kvalitou televizních přenosů a tvrdí, že by se přenosy daly pojmout napínavěji než to, co můžeme vídat teď.
Úřadující mistr světa, Sébastien Ogier, hájící barvy Volkswagenu požaduje po promotérovi WRC, aby zlepšil televizní přenosy. Francouz doslova řekl, že je z televizních přenosů a celosvětové propagace WRC neustále zklamaný. "Myslím, že je zde u přenosů jasný potenciál na zlepšení," říká Sébastien Ogier jasně. "Když vidím ty obrázky, tak si říkám, že by se to dalo udělat jasně lépe než to, co vídáme."
Nespokojenost by navíc dle spekulací měla růst i mezi akcionáři WRC, kteří mají prý už tlačit na společnost WRC Promoter, aby zvýšila kvalitu přenosů. Jeden ze zasvědcených nedávno řekl: "Nabídka se v uplynulých deseti letech nijak nezměnila. Myslím, že má [Ogier] v některých věcech pravdu - přenosy nepřenáší ideálně akci. Navíc ukazovaná historie neodpovídá dramatičnosti sportu."
Ogier navíc popsal, jakou šanci mají francouzští diváci ke sledování jeho cesty za možnou obhajobou titulu: "Je tu jen jedna vysílací stanice a ta je navíc placená. Myslím, že je teď tak všude." My v ČR můžeme být rádi za přenosy, kterých se nám tu bezplatně dostává, co říkáte?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.