Jezdci týmu Volkswagen, Jari-Matti Latvala a Sébastien Ogier, budou mít dovoleno mezi sebou soupeřit o vítězství v jednotlivých soutěžích. Tým je ochoten podstoupit riziko, které to s sebou nese.
Oba jezdci už předvedli hezký souboj o vítězství v Argentině, kde se nakonec radoval Fin. Francouz sice začal nejrychleji na úvodní speciálce, avšak Latvala na tradičních zkouškách převzal vedoucí roli, kterou už nepoustil.
Díky tomuto výsledku se Latvala přiblížil vedoucímu Ogierovi na rozdíl 24 bodů. Odstup této dvojice od ostatních jezdců je již značný, o titul si to tedy s největší pravděpodobností rozdají právě oni. Historie WRC nám však prozrazuje, že obvykle, pokud došlo k internímu duelu uvnitř jednoho týmu, se představitelé rozhodli pro uklidnění situace pomocí týmové režie.
Avšak šéf VW, Jost Capito, rád nechá své svěřence bojovat mezi sebou: "Tým si soupeření a souboje užívá. Normálně mívám s jezdci a spolujezdci našeho týmu oběd. V Argentině jeden den došel Sébastien [Ogier] ke stolu a řekl: 'Hej Mikko [Anttila], odvedl jsi na této sekci fantastickou práci.'"
"To ukazuje, jak to u nás v týmu vypadá. Užíváme si interní souboje - je to sportovní a zdravé." Capito připustil, že na něj Jari-Matti v Argentině svou rychlostí udělal dojem. Poté už jej nepřekvapilo, že získal vítězství, jeho desátým v kariéře: "Věděli jsme, že Jari-Matti zvládne vyhrávat rally bez toho, aby potřeboval štěstí. A to samé platí pro Sébastiena."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.