Mikkelsen mění spolujezdce - vrací se k Floenovi

Mikkelsen, Andreas - Markula, Mikko
Mikkelsen, Andreas - Markula, Mikko, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 15. května 2014 19:52
Sdílej:

Andreas Mikkelsen bude mít příští týden na Rally Sardinia nového spolujezdce, Mikku Markkulu nahradí Ola Floene, se kterým už Mikkelsen v minulosti jezdil.

Ola Floene byl prvním navigátorem Mikkelsena v době, kdy Nor v roce 2006 začínal s profesionální kariérou. A duo získalo úspěchy - vítězství v IRC v letech 2011 a 2012. Ke konci roku 2012 se ovšem rozešli. Andreas Mikkelsen odešel do továrního týmu VW, kde ho až doposud navigoval Mikko Markkula. Letos posádka zaznamenala úspěchy - ve Švédsku dojeli druzí absolutně a v průběžném pořadí jim patří třetí příčka, i přes toto všechno se v "dobrém" rozešli. 

Dle Andrease Mikkelsena v tomto rozhodnutí sehrály roli "osobní rozdíly". "Mikko Markkula je hodně dobrým navigátorem. Do systému mého rozpisu zavedl několik hodně dobrých nápadů a pomohl mi v mém jezdeckém rozvoji. Rád bych mu poděkoval za jeho profesionalismus, jeho zkušenosti a jeho tvrdou práci. 

Nicméně Mikko a já jsme hodně rozdílné osobnosti - a naše rozdílné povahy znamenaly, že jsme nebyli schopni rozvinout opravdu blízký personální vztah, který bychom potřebovali, abychom byli úspěšní dlouhodobě. Ola Floene byl mým prvním spolujezdcem a já mám teď pocit, že nastal čas, abych ho přivítal zpět na palubě."

Mikko Markkula jen dodal, že je pyšný na to, co po boku Andrease dosáhl a jeho rozhodnutí respektuje: "Andreasovi přeju do budoucna vše nejlepší. A také bych nabídl moje srdečné poděkování celému týmu Volkswagen Motorsport a jeho fantastickým zaměstnancům. Užíval jsem si každý moment s týmem."

Mikkelsen tak naváže na úspěšné partnerství s Floenem z IRC, zde v Irsku 2012

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?