Sébastien Ogier je podle svých slov s výsledkem Rally Argentina spokojen a to i přesto, že kýžené vítězství nakonec šlo na vrub jeho největšího rivala v boji o titul, Jariho-Mattiho Latvaly.
Ve čtvrteční speciálce se Ogier poměrně dominantním výkonem ujal vedení v soutěži. Jenže Francouzovi se nepodařilo odpoutat od zbytku pole a na čele jej nahradil kolega Jari-Matti Latvala. Fin navíc v průběhu soutěže neustále zvyšoval svoje vedení a nakonec měl v cíli náskok 1:26 min.
Sébastien Ogier během soutěže neskrýval fakt, že argentínské tratě a podmínky, které na nich panovaly, nejsou zrovna jeho gustem. I tak Francouz na závěrečném testu El Condor, který se jel jako Power Stage, zaútočil a získal maximální tři body. Z Argentiny tak odjíždí s náskokem 24 bodů na čele tabulky jezdců.
"Řeknu to takhle, tohle je druhý nejlepší výsledek, který jsem mohl získat. Je poměrně dobré získat zde 21 bodů. Na Jariho-Mattiho jsem ztratil jen 5 bodů. Z pohledu celého šampionátu to tudíž není špatný výsledek," říká mistr světa.
"Jasně, dojel jsem sem s tím, že bychom chtěli vyhrát, jako obvykle. Jenže jak jsem již několikrát říkal, nemám rád rally tohoto typu - rozbité a tvrdé pro techniku. A podle mě tohle byla nejrozbitější soutěž roku. Takže podle mě nejde o nic vážného, že jsem zde nevyhrál. V těchto těžkých podmínkách jsme se rozhodli, že nepojedeme na limitu.
Nechci tím ale říct, že Jari-Matti s Mikkou [Anttilou] díky tomu vyhráli. Oni si toto vítězství odpracovali. Musím jim pogratulovat, odvedli skvělou práci. Zaslouží si ho [vítězství], stejně jako celý tým, který postavil dvě silná auta."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.