VIDEO; Zkušený harcovník, Mikko Hirvonen, je na sebe po dnešní nehodě pořádně naštvaný. Fin si popletl hlášení svého navigátora.
Mikko Hirvonen se po druhém místě z Portugalska řadil mezi největší vyzyvatele jezdců na Volkswagenech. V Argentině to ale dopadlo jinak. Fin při svém již 10. startu na této soutěži trefil zeď a musel vzdát. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, již potvrdil, že auto bude do zítřka připravené na restart, který umožňuje pravidlo Rally2.
Nehoda se stala už po 7,5 km dnešního prvního testu. "Byla to moje chyba," řekl Mikko Hirvonen pro wrc.com. "Propásl jsem hlášení v rozpisu. Zatáčka to byla rychlá, ale já jsem to nějak propásl. Další zatáčka byla krátká pravá následovaná úzkou levou. Myslel jsem, že to byla zatáčka na plný plyn. Byl jsem až moc rychlý. Byla to moje chyba, soutěž tak tentokrát netrvala dlouho."
Po vzestupu v Portugalsku tak přišla další tvrdá rána. Mikka snad může těšit to, že bude moc sbírat další testovací kilometry a možná získá i nějaký ten bod. "Mechanikům se občas podaří zázrak, ale zadní pravou část jsem měl opravdu tvrdě poškozenou." Hirvonen i navigátor Jarmo Lehtinen zůstali naštěstí nezraněni.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?