Kris Meeke zajel na Rally Monte Carlo dobře, umístění na stupních vítězů bylo skvělým počinem. Avšak v následujících soutěžích již přišly problémy.
Po nehodě v Portugalsku ale jezdce podpořili i fanoušci, kteří mu zaslali hned několik povzbuzujících zpráv a dárků pro štěstí. Kris Meeke si vybral jeden z nich - podkovičku (celkem dostal čtyři podkovy), se kterou startuje i v Argentině.
Jen pro zajímavost, Ott Tänak naopak odstartoval v Argentině bez svého obvyklého talismanu, plyšáka, který má na ruční brzdě vždy od roku 2008. Zůstal doma v Estonsku. Možná to Ott neměl dělat, hned v RZ2 totiž dost nepěkně havaroval.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.