Naděje na start Evgeny Novikova ve Finské rally se nenaplní.
Pro spoustu fanoušků je to velké zklamání, protože se těšili na další představení 'ruské rakety' ve finských lesích. Přitom ještě před nedávnem nás šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, informoval o startu Novikova ve Finsku v jednom z jeho vozu Ford Fiesta RS WRC.
Evgeny Novikov si ale moc dobře uvědomoval, že to pro něj bude velmi obtížný úkol, zvláště když se jedná o ojedinělý start v sezoně. 23 letý jezdec navíc vždy chce dokázat, že zvládne udržet tempo s nejrychlejšími. Teď ale bylo oznámeno, že na návrat do MS si bude muset jezdec ještě počkat.
"Nebylo to jednoduché rozhodnutí, ale po uvážení všech detailů se Evgeny rozhodl, že ve Finsku nepojede. Finsko je extrémně rychlá a tudíž obtížná soutěž. Na ní se člověk potřebuje hodně dobře připravit a dát do toho vše. Ostatní jezdci dojedou na tuto soutěž s velkým množstvím odjetých kilometrů na šotolině z předešlých soutěží, Evgeny by nevěděl, kdy bude testovat, ani kdo by jej navigoval," vysvětluje Mihail Lepekov, mecenáš jezdce.
Novikov s C4 WRC na Kypru 2009
Novikov jezdil v posledních letech s Ilkou Minor, se kterou byli v roce 2012 na Sardinii na podium a v roce 2013 zaznamenali čtyři výsledky v TOP5. Jenže ta není k dispozici, protože by měla po Argentině odjet zbytek sezony (snad s výjimkou Austrálie) po boku Henninga Solberga. O návratu Rusa se přitom hodně mluvilo v Portugalsku, více zde.
Vzpomínka na Novikovův let v roce 2009:
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?