Ve světle dohad z Rally Portugal se sešli zástupci promotéra a značek na společném jednání, aby se domluvili, co bude dál.
V Mnichově probíhají momentálně důležitá jednání mezi promotérem a značkami WRC o budoucnosti sportu. Pozadí k tomuto jednání: V Portugalsku odmítl promotér vydat výrobcům televizní produkt z první etapy, týmy na to zareagovaly zákazem jezdcům podávat rozhovory štábům promotéra v cíli RZ (psali jsme v tomto článku).
Dnes se již druhý den jednalo o budoucím postupu. Má se za to, že tyto rozhovory jsou určující pro další spolupráci mezi oběma partnery. Autosport píše, že by se měly vyjasnit problémové body.
Smlouva mezi aktuálním promotérem a FIA je podepsána na 10 let. Promotér má v Německu vyložit svoje plány na propagaci WRC na zbývajících 9 let.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?