Vycházející hvězda týmu M-Sport sehraje hlavní roli při vývoji a testování inovovaného vozu Ford Fiesta RS WRC pro sezonu 2015.
25 letý mladík zažívá svoji první kompletní sezonu s vozem WRC. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, věří, že převedení vývoje na bedra svého mladého svěřence zvýši jeho důvěru před soutěžemi, na kterých by mohl zajet dobrý výsledek.
"Elfyn testoval jeden den před Portugalskem a další čtyři minulý týden. Minulý týden ujel asi 1 200 testovacích kilometrů, takže se mu dostává skvělého času ve voze. Moc dobře vím, že jezdci dokáže hodně pomoct, když dostane ve voze dost prostoru," říká šéf týmu.
S výkonností jezdce zatím panuje spokojenost, tato sezona je pro něj učední. Mladík ale podle Wilsona teprve ukáže svoji opravdovou rychlost na soutěžích, které už z minulosti zná: "První tři soutěže předvedl přesně takový výkon, jaký jsme požadovali.
V Portugalsku v pátek bohůžel havaroval, ale pro mě bylo důležité, že se dokázal v sobotu vrátit a pokračoval solidní rychlostí, čímž mi dokázal, že na něm nehoda nezanechala žádné následky. Šlo o jeho první závažnou nehodu s WRC. Druhý den v Portugalsku byl ale povzbudivý."
Elfyn vloni v Portugalsku s Fiestou RRC
"V Argentině půjde hlavně o to, aby soutěž dokončil. Jedině tak totiž získá důležité zkušenosti. Později se dostaneme na soutěže, se kterými už má nějaké zkušenosti - třeba Finsko. Tam se budeme snažit trošku zvýšit rychlost."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?