Druhá soutěž roku se pro Juhu Hänninena nesla ve znamení technických problémů. Fin se s nimi dokázal vyrovnat a dovést auto do cíle na osmém místě. To však, jak už víme, nestačilo na nominaci pro Rally Argentinu.
Narozdíl od svých týmových kolegů nedokázal Juho Hänninen vyhrát v Portugalsku měřený test. Fin měl během soutěže hned několik defektů a v závěrečné etapě také trefil strom. Do cíle ale dojel jen 20 vteřin za jedničkou týmu, Thierrym Neuvillem.
V pátek Hänninen měnil pneumatiku přímo na trati, což ho stálo hodně času, navíc jej předjel Kubica, který pak před ním havaroval a zatarasil mu cestu: "Byl to zajímavý den a hodně jsem se toho naučil. Na poslední dopolední zkoušce jsem ale trefil kámen a musel měnit kolo na trati. Pak jsme museli znovu zastavovat, protože konkurent zablokoval trať. Odpoledne byla těžká volba pneumatik - tvrdé na přední nápravu nebylo ideální rozhodnutí," vrací se k úvodu soutěže.
"Věděl jsem, že bychom dokázali jet rychleji, ale s naším rozpisem bylo těžké tlačit. Ale neudělal jsem žádnou chybu, takže jsem byl relativně spokojen." V sobotu ho potkal další defekt a navíc trošku pozlobila i technika: "Sobota byla dnem o dvou částech. Dopoledne bylo docela dobré a s tempem jsem byl spokojen - hlavně na dlouhých zkouškách. V auto jsem měl důvěru a jel lépe než den předtím.
Na poslední zkoušce dopolední sekce jsem ale dostal opět defekt. Odpoledne jsem začli opět dobře, ale pak přišly technické problémy, které nás donutily slevit z tempa. To bylo zklamání. Věděli jsme, že to bude těžká rally, ale doufal jsem v míň problémů." V neděli už defekt nepřišel, ale do cesty se postavil strom. Náraz ovlivnil ovládání vozu ve zbývajících dvou zkouškách.
Juho v Argentině jel s tovární Škodou Fabia S2000
"Celkově to byla těžká rally. To ale k WRC patří. I proto jsme zde. Musíme se učit a naše poznatky přenést do vývoje i20 WRC. Pro mě osobně bylo potěšením, být opět členem týmu. Dojet do cíle v TOP8 je výsledek, na kterém můžeme stavět." Otázkou je, jestli se výkon z Portugalska promítl ve zlém do nominace Hyundai pro Argentinu nebo jen Dani Sordo v Portugalsku natolik zaujal, že nakonec příležitost dostal on?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.