WRC týmy a promotér mistrovství chtějí začít od znovu. Na vrcholu krize by měly být konečně urovnány všechny spory.
Napjatá atmosféra mezi týmy zúčastněnými ve WRC a promotérem - WRC Promoter GmbH by měla být ještě před koncem měsíce urovnána na společném setkání. Tam chtějí všichni zúčastnění dosáhnout dohody, díky které by se měli do budoucna vyvarovat sporům podobným tomu z Portugalské Rally.
Lidem z britského Autosportu řekl jeden nejmenovaný, ale v celé věci velmi zainteresovaný, zdroj následující: "O minulém víkendu se to nakonec obrátilo od dohody. Ta je teď dále než kdy předtím." V Portugalsku se hlavně měla řešit minulost propagace sportu, teď by se ale mělo směřovat k zásadní dohodě.
"Výrobci, kteří jsou zúčastnění dlouhodobě, chtějí od promotéra vidět plány pro budoucnost. Nechceme vidět jen nějakou předtavu, ale také časový a finanční plán pro propagaci mistrovství," řekl Autosportu šéf Citroën Sportu, Yves Matton. To šéf Volswagen Motorsportu, Jost Capito, je plný optimismu: "Bude velké setkání, na kterém bychom si měli vše vyříkat. V Portugalsku jsme to zakončili tak, že zapomene na vše, co se stalo v minulosti a začneme s bílým listem papíru."
Za toto setkání je rád také Olivier Ciesla, který je obchodním ředitelem společnosti WRC Promoter GmbH, která sídlí v Mnichově. "Vztahy mezi výrobci a promotérem jsou neporušeny. Rychle jsme našli společnou linii a opět se koncentrujeme na rally. Promotér a výrobci se teď budou pravidelně mezi soutěžemi potkávat. Očekáváme konstruktivní rozhovory."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?