WRC týmy a promotér mistrovství chtějí začít od znovu. Na vrcholu krize by měly být konečně urovnány všechny spory.
Napjatá atmosféra mezi týmy zúčastněnými ve WRC a promotérem - WRC Promoter GmbH by měla být ještě před koncem měsíce urovnána na společném setkání. Tam chtějí všichni zúčastnění dosáhnout dohody, díky které by se měli do budoucna vyvarovat sporům podobným tomu z Portugalské Rally.
Lidem z britského Autosportu řekl jeden nejmenovaný, ale v celé věci velmi zainteresovaný, zdroj následující: "O minulém víkendu se to nakonec obrátilo od dohody. Ta je teď dále než kdy předtím." V Portugalsku se hlavně měla řešit minulost propagace sportu, teď by se ale mělo směřovat k zásadní dohodě.
"Výrobci, kteří jsou zúčastnění dlouhodobě, chtějí od promotéra vidět plány pro budoucnost. Nechceme vidět jen nějakou předtavu, ale také časový a finanční plán pro propagaci mistrovství," řekl Autosportu šéf Citroën Sportu, Yves Matton. To šéf Volswagen Motorsportu, Jost Capito, je plný optimismu: "Bude velké setkání, na kterém bychom si měli vše vyříkat. V Portugalsku jsme to zakončili tak, že zapomene na vše, co se stalo v minulosti a začneme s bílým listem papíru."
Za toto setkání je rád také Olivier Ciesla, který je obchodním ředitelem společnosti WRC Promoter GmbH, která sídlí v Mnichově. "Vztahy mezi výrobci a promotérem jsou neporušeny. Rychle jsme našli společnou linii a opět se koncentrujeme na rally. Promotér a výrobci se teď budou pravidelně mezi soutěžemi potkávat. Očekáváme konstruktivní rozhovory."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?