Po vystoupení Otta Tänaka v Portugalsku dojde k přepracování jeho programu. Po dohodě se šéfem M-Sportu bylo ujednáno, že radši bude preferovat starty s Fiestou R5 místo RS WRC. Estonec by se na druhou stranu měl svést ve více soutěžích.
Ze svého průběžně druhého místa při Rally Portugal se Ott Tänak těšil jen krátce. Na RZ10 totiž udělal chybu, šel několikrát přes střechu a ze soutěže musel odstoupit. Důvod odstoupení našel velmi rychle: Zatím pouze krátká spolupráce s navigátorem Raigo Mõlderem. "Potřebujeme více času, abychom si jeden na druhého zvykli," řekl Tänak.
Společně se šéfem M-Sportu, Malcolmem Wilsonem, se na dalších krocích dohodli už v Portugalsku. Místo startu s vozem specifikace WRC pojede na Sardinii pouze s Fiestou R5. Uspořené peníze by měly duu Tänak/Mõlder vystačit na jeden až dva další starty, ve kterých mohou pracovat na zlepšení vzájemné komunikace. "Ott si na sebe musí se svým spolujezdcem lépe zvyknout. Proto jsme změnili jeho program," řekl Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?