Prezident komise WRC, Carlos Barbosa, prohlásil, že FIA nenechá čekat Toyotu na příchod klíčových detailů nových pravidel.
Japonská značka se nechala slyšet, že se svým finálním rozhodnutím o vstupu do WRC vyčká až na zveřejnění pravidel platných od roku 2017. Pro WRC legendární značka již zahájila testování Yarisu WRC (psali jsme v tomto článku a video z testu jsme přinesli v tomto článku), avšak bez potvrzení své účasti.
"Toyota čeká," přiznává Barbosa. "Zatím stojí před dveřmi, na které klepají. Zástupci se objeví ve Finsku, aby se dozvěděli víc. Čekají na to, až budou vědět, jak auta budou vypadat. Máme tedy novou značku, která chce vstoupit.
Toyota Yaris WRC na prvním, šotolinovém, testu(foto: www.facebook.com/wrc.rally.fans)
Ale potřebují vědět, co přijde v roce 2017, auto chtějí postavit. My musíme, a také to uděláme, velmi rychle rozhodnout, jak se od sezony 2017 auta změní. První jednání na toto téma je v Portugalsku. Není možné čekat až do příští sezony s definováním pravidel. Značky by pak už neměly dostatek času na stavbu a testování aut pro rok 2017."
(foto: www.facebook.com/wrc.rally.fans)
(foto: www.facebook.com/wrc.rally.fans)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?