Průběžný vedoucí muž ERC, Esapekka Lappi, připouští, že start na Rally Acropolis pro něj představuje velkou výzvu, protože na zdejší soutěži nikdy v životě nejel.
Jezdec továrního týmu Škoda Motorsport, Esapekka Lappi, vede průběžné hodnocení šampionátu před vycházející ruskou hvězdou rallysportu, Vasily Gryazinem. Do čela se Fin doslal zásluhou vítězství na předešlé soutěži Rally Liepaja.
"Od předešlého závodu nás dělí dlouhá pauza. Závodit po dlouhé době je vždy hezké. Pro nás to ale bude velká výzva, jde opět o novou soutěž. Jeden den pojedeme na asfaltu a jeden den na šotolině, ještě v životě jsem soutěž s měnícím se povrchem v polovině nejel," přiznává jezdec, který svůj potenciál na pro něj nových soutěžích již dokázal.
Lappi už letos jedno vítězství má, přidá o víkendu další?
"Bude také zajímavé sledovat Peugeoty 208 T16, které se zapojí do boje," dodává Lappi. Kromě již zmiňovaného Gryazina se můžeme těšit také na jezdce Peugeotu Kevina Abbringa a Craiga Breena, překvapení Rally Monte Carlo Bryana Bouffiera s DS3 RRC, Kajetana Kajetanowicze s Fiestou R5, Bruna Magalhãese nebo Seppa Wieganda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.