S ohledem na krátký čas, který měl Hyundai před svým vstupem do WRC k dipozici, odvedla korejská značka podle názoru Volkswagenu neuvěřitelnou práci.
Hyundai byl před svým vstupem do WRC na začátku sezony 2014 v nezáviděnihodné situaci, každý jej totiž srovnával s Volkswagenem. Tento automobilový gigant vstoupil do WRC pouhý rok před Hyundai a hned šampionát zcela ovládl. Očekávat, že by Hyundai zopakoval 10 vítězství Volkswagenu na 13 soutěžích roku, však bylo nerealistické.
I přesto se Thierry Neuvilleovi podařilo již při třetím startu v Mexiku dojet na podium. To vzbuzuje respekt: "Když uvážíme, co zvládli za šest měsíců, tak musím uznat, že mají dobré auto. Jsem opravdu ohromen tím, co za tak krátkou dobu dosáhli," říká Francois-Xavier Demaison, technický ředitel VW.
Polo vloni debutovalo po 18 měsících vývoje, i20 letos po 6...
Hyundai měl k dispozici na vývoj vozu pouze třetinu času jako Volkswagen. Zatímco Polo R WRC začal tým testovat 18 měsíců před prvním ostrým startem, i20 WRC vyjela na testovací tratě pouze 6 měsíců před debutem. Hyundai kromě toho také musel vystavět kompletně nový tým, Volkswagen se formoval již během roku 2012, když jezdil s Fabiemi S2000.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.