Ani v Portugalsku se faceliftu Fiesty RS WRC nedočkáme. Vývojové práce na přepracovaném speciálu se opět natahují.
Cirkus WRC se stěhuje zpět do Evropy. Rozhodně se ale nedá mluvit o klidné fázi roku - Volkswagen, Citroën i Hyundai se již připravují na Portugalskou rally na testech.
M-Sport má v plánu testovat až příští týden. Narozdíl od konkurence bude navíc britský tým pokračovat ve vývoji Fiesty RS WRC na domácí půdě. Za volantem se vystřídají Mikko Hirvonen a Robert Kubica. Elfyn Evans a Ott Tänak dostanou šanci se s autem sžít až na Fafe rallysprintu.
Naproti všem očekáváním ani do Portugalska nepřiveze M-Sport faceliftované Fordy Fiesta RS WRC. Během testů bude jezdit opět inovovaná specifikace auta (stejně jako před Monte Carlem a Mexikem), ale podle vyjádření týmu k ostrému nasazení zatím nedojde. Důvodem je další vývoj vozu, který je před prvním startem nutný.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.