Ani v Portugalsku se faceliftu Fiesty RS WRC nedočkáme. Vývojové práce na přepracovaném speciálu se opět natahují.
Cirkus WRC se stěhuje zpět do Evropy. Rozhodně se ale nedá mluvit o klidné fázi roku - Volkswagen, Citroën i Hyundai se již připravují na Portugalskou rally na testech.
M-Sport má v plánu testovat až příští týden. Narozdíl od konkurence bude navíc britský tým pokračovat ve vývoji Fiesty RS WRC na domácí půdě. Za volantem se vystřídají Mikko Hirvonen a Robert Kubica. Elfyn Evans a Ott Tänak dostanou šanci se s autem sžít až na Fafe rallysprintu.
Naproti všem očekáváním ani do Portugalska nepřiveze M-Sport faceliftované Fordy Fiesta RS WRC. Během testů bude jezdit opět inovovaná specifikace auta (stejně jako před Monte Carlem a Mexikem), ale podle vyjádření týmu k ostrému nasazení zatím nedojde. Důvodem je další vývoj vozu, který je před prvním startem nutný.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?