Volkswagen má v úmyslu představit Polo R WRC 2015 ještě před koncem letošního roku. S tímto vozem si chce udržet dominanci ve WRC i v následujícím roce.
Nové auto německého týmu nebude homologované dříve než v roce 2015. Modifikované Polo, u kterého bychom se měli dočkat změn v aerodynamice a řazení, by mělo odjet dvě lokální soutěže v Evropě jako předjezdec ještě před koncem roku.
Závody na národní úrovni týmu pomohou rozšířit omezený počet testovacích dní, protože tyto soutěže se do 42 denního limitu, který má tým ročně k dispozici, nepočítají. Jarimu-Mattimu Latvalovi se tento nápad pozdává.
"Myslím, že by bylo zajímavé jezdit s autem již letos. Moc rád bych dostal šanci jet nějakou národní rally. Uvnitř týmu jsme o tom mluvili a zvažovali, které soutěže by připadaly v úvahu. Podle mě odjetí soutěže představuje dobrý test. Jezdíte totiž na rozdílných tratích a to je v rallysportu důležité," říká jezdec.
Volkswagen neusíná na vavřínech
"Na testu pořád jezdíte tam a zpátky na stejném kousku tratě. Cestu se rychle naučíte nazpaměť a může se Vám stát, že se vydáte při nastavení trošku špatnou cestou. Rozhodně se víc naučíte na soutěži. Zatím nevíme, o které soutěže by šlo, ale idea je taková, že bychom zvolili jednu šotolinovou a jednu asfaltovou rally," prozradil vítěz Švédské rally.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.