VIDEO: Rally de Ciocco - na startu 46 posádek. Pět vozů S2000, 3 vozy R5. S S2000 Scandola, Perico, Nucita, Michelini, Marucci, R5 Andreucci premierově s 208 R5 a dva Fordy R5 Basso a Ciavarella
Giandomenico Basso a Mitia Dotta se stali vítězi této soutěže. Druhý skončil Scandola s Fabiíí S2000 a třetí místo patřilo Andreuciimu, který poprvé představil Peugeot 208 T16 v reálné soutěži.Ale pojďme popořadě. Basso přestavil první R5 na zemní plyn. Nedal nikomu šanci a po zásluze vyhrál, když dokázal zvítězit v pěti zkouškách a na ostatních ztrácel pouze nepatrně. Paolo Andreucci dokázal vyhrát s novým Peugeotem čtyři testy. V polovině první etapy měl Basso problém s hydraulikou, ale ten byl v servisu vyřešen. Problémy se nevyhnuly ani Scandolovi, který hned na první zkoušce poškodil kolo, pak měl problémy s brzdami a na rz 11 měl defekt. Souboj o třetí místo tak zůstal mezi Andreuccim a Nucitou. Druhý jmenovaný měl smůlu, když nevydržela poloosa v poslední rychlostní zkoušce druhé etaopy.Další Italové se potýkali s defekty a problémy s elektronikou.
1. Basso, 2. Scandola +24,9, 3. Andreucci +55,8 a 4. Ciavarella +2:30,3.Dá se říct, že premierový závod si speciál odbyl bez zásadních tenických problémů. Podle neoficiálních informací jsou z České republiky tři objednávky na tento stroj - o Mirku Jakešovi již byla řeč, a kdou jsou ty další dvě auta? Uvidíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.