Benito Guerra věří, že jeho 6. místo z Mexické rally mu otevře dveře k další soutěži světového šampionátu. Tou by měla být letošní Rally Argentina.
Letos si Benito Guerra vybral Ford Fiesta RS WRC a podařilo se mu vylepšit loňské 8. místo z Mexika, které získal s Citroënem DS3 WRC. Mexičan porazil tři tovární jezdce. "Bylo to hodně těžké, ale nakonec jsme získali šesté místo, což je můj nejlepší výsledek s WRC. Tohle byla moje první rally s tímto vozem a před ní jsem netestoval, takže myslím, že je to dobrý výsledek."
Mistr PWRC z roku 2012 věří, že udělal dostatečný výsledek na to, aby přesvědčil svoje sponzory o dalších startech - objevit by se mohl už v květnové Rally Argentina. "Doufám v to. Mediální ohlas během soutěže byl skvělý a to po celém světě, což je pro nás dobře.
Moji sponzoři jsou hodně potěšeni, teď si musím promluvit s lidmi z Governoru a také s lidmi z cestovní agentury v Guanajuatu. Pokud vše půjde dobře, pak budeme v Argentíně s autem v barvách Guanajuata," odhaluje pilot.
Pokud v Argentině opravdu pojede, bude to opět s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport: "Bylo to dobré, s autem se jede trošku snázš než s Citroënem DS3 WRC, se kterým jsem jel vloni. Tlačil jsem na to trošku víc než obvykle, což znamenalo menší nehodu každý den. Nešlo o nic velkého, ale z každé jsem se snažil poučit. Auto bylo skvělé, jako bojový tank. Neustále jsme s ním něco trefovali a ne a ne se rozbít."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?