 
            Benito Guerra věří, že jeho 6. místo z Mexické rally mu otevře dveře k další soutěži světového šampionátu. Tou by měla být letošní Rally Argentina.
Letos si Benito Guerra vybral Ford Fiesta RS WRC a podařilo se mu vylepšit loňské 8. místo z Mexika, které získal s Citroënem DS3 WRC. Mexičan porazil tři tovární jezdce. "Bylo to hodně těžké, ale nakonec jsme získali šesté místo, což je můj nejlepší výsledek s WRC. Tohle byla moje první rally s tímto vozem a před ní jsem netestoval, takže myslím, že je to dobrý výsledek."
Mistr PWRC z roku 2012 věří, že udělal dostatečný výsledek na to, aby přesvědčil svoje sponzory o dalších startech - objevit by se mohl už v květnové Rally Argentina. "Doufám v to. Mediální ohlas během soutěže byl skvělý a to po celém světě, což je pro nás dobře.
Moji sponzoři jsou hodně potěšeni, teď si musím promluvit s lidmi z Governoru a také s lidmi z cestovní agentury v Guanajuatu. Pokud vše půjde dobře, pak budeme v Argentíně s autem v barvách Guanajuata," odhaluje pilot.
Pokud v Argentině opravdu pojede, bude to opět s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport: "Bylo to dobré, s autem se jede trošku snázš než s Citroënem DS3 WRC, se kterým jsem jel vloni. Tlačil jsem na to trošku víc než obvykle, což znamenalo menší nehodu každý den. Nešlo o nic velkého, ale z každé jsem se snažil poučit. Auto bylo skvělé, jako bojový tank. Neustále jsme s ním něco trefovali a ne a ne se rozbít."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?