Nešťastná Rally Monte Carlo přiměla vedení sportovního oddělení Hyundai, aby uspíšilo projekt druhého týmu N. Díky tomu jej uvidíme už v Portugalsku, za tým pojede Dani Sordo.
V rámci víkendu v Mexiku bylo značkou Hyundai potvrzeno, že druhý tým Korejců, Hyundai Motorsport N, vyjede již v Portugalsku. Vznik týmu se přitom datuje do doby, kdy bylo oznámeno angažmá Haydena Paddona, který do i20 WRC usedne počínaje Itálií. V hlavním týmu, Hyundai Motorsport, se na jihozápadě Evropy představí Juho Hänninen a Thierry Neuville.
Manažer týmu, Alain Penasse, připustil, že nezdar na Rally Monte Carlo, kde oba vozy odpadly již v první etapě, uspíšil nasazení třetí i20 WRC a také vývoj nového modelu pro příští rok: "Na prvních dvou soutěžích jsme neujeli tolik kilometrů, kolik jsme chtěli. Na Monte Carlu jsme neujeli téměř nic a díky tomu jsme nezískali tolik informací."
Nepovedené Monako paradoxne uspíšilo nasazení třetího auta
"Je to důvod pro zvýšení počtu vozů v Portugalsku na tři. Museli jsme urychlit celý program, protože nebylo zřejmé, že auto stihneme připravit. Pokud bychom to však nestihli už v Portugalsku, pak by bylo jasné, že bychom museli čekat do června až na Itálii. Proto jsme zdvojnásobili naše úsíli, abychom stihli pro Daniho nachystat třetí auto."
Penasse zároveň nevyloučil, že by v průběhu roku mohl na tratě MS přibýt i čtvrtý Hyundai i20 WRC, který by jezdil v týmu N po boku Haydena Paddona: "Pro tuto chvíli jsme na třech autech. Možná v budoucnu, ale momentálně jsme dost zaneprázdněni na to, abychom přemýšleli nad touto možností."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.