Nešťastná Rally Monte Carlo přiměla vedení sportovního oddělení Hyundai, aby uspíšilo projekt druhého týmu N. Díky tomu jej uvidíme už v Portugalsku, za tým pojede Dani Sordo.
V rámci víkendu v Mexiku bylo značkou Hyundai potvrzeno, že druhý tým Korejců, Hyundai Motorsport N, vyjede již v Portugalsku. Vznik týmu se přitom datuje do doby, kdy bylo oznámeno angažmá Haydena Paddona, který do i20 WRC usedne počínaje Itálií. V hlavním týmu, Hyundai Motorsport, se na jihozápadě Evropy představí Juho Hänninen a Thierry Neuville.
Manažer týmu, Alain Penasse, připustil, že nezdar na Rally Monte Carlo, kde oba vozy odpadly již v první etapě, uspíšil nasazení třetí i20 WRC a také vývoj nového modelu pro příští rok: "Na prvních dvou soutěžích jsme neujeli tolik kilometrů, kolik jsme chtěli. Na Monte Carlu jsme neujeli téměř nic a díky tomu jsme nezískali tolik informací."
Nepovedené Monako paradoxne uspíšilo nasazení třetího auta
"Je to důvod pro zvýšení počtu vozů v Portugalsku na tři. Museli jsme urychlit celý program, protože nebylo zřejmé, že auto stihneme připravit. Pokud bychom to však nestihli už v Portugalsku, pak by bylo jasné, že bychom museli čekat do června až na Itálii. Proto jsme zdvojnásobili naše úsíli, abychom stihli pro Daniho nachystat třetí auto."
Penasse zároveň nevyloučil, že by v průběhu roku mohl na tratě MS přibýt i čtvrtý Hyundai i20 WRC, který by jezdil v týmu N po boku Haydena Paddona: "Pro tuto chvíli jsme na třech autech. Možná v budoucnu, ale momentálně jsme dost zaneprázdněni na to, abychom přemýšleli nad touto možností."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.