Nešťastná Rally Monte Carlo přiměla vedení sportovního oddělení Hyundai, aby uspíšilo projekt druhého týmu N. Díky tomu jej uvidíme už v Portugalsku, za tým pojede Dani Sordo.
V rámci víkendu v Mexiku bylo značkou Hyundai potvrzeno, že druhý tým Korejců, Hyundai Motorsport N, vyjede již v Portugalsku. Vznik týmu se přitom datuje do doby, kdy bylo oznámeno angažmá Haydena Paddona, který do i20 WRC usedne počínaje Itálií. V hlavním týmu, Hyundai Motorsport, se na jihozápadě Evropy představí Juho Hänninen a Thierry Neuville.
Manažer týmu, Alain Penasse, připustil, že nezdar na Rally Monte Carlo, kde oba vozy odpadly již v první etapě, uspíšil nasazení třetí i20 WRC a také vývoj nového modelu pro příští rok: "Na prvních dvou soutěžích jsme neujeli tolik kilometrů, kolik jsme chtěli. Na Monte Carlu jsme neujeli téměř nic a díky tomu jsme nezískali tolik informací."
Nepovedené Monako paradoxne uspíšilo nasazení třetího auta
"Je to důvod pro zvýšení počtu vozů v Portugalsku na tři. Museli jsme urychlit celý program, protože nebylo zřejmé, že auto stihneme připravit. Pokud bychom to však nestihli už v Portugalsku, pak by bylo jasné, že bychom museli čekat do června až na Itálii. Proto jsme zdvojnásobili naše úsíli, abychom stihli pro Daniho nachystat třetí auto."
Penasse zároveň nevyloučil, že by v průběhu roku mohl na tratě MS přibýt i čtvrtý Hyundai i20 WRC, který by jezdil v týmu N po boku Haydena Paddona: "Pro tuto chvíli jsme na třech autech. Možná v budoucnu, ale momentálně jsme dost zaneprázdněni na to, abychom přemýšleli nad touto možností."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?