AKTUALIZOVÁNO; Dnes v 21:15 našeho času oznámil Hayden Paddon svůj plán na letošní sezonu. Novozélanďan se domluvil s týmem Hyundai.
Hyundai se dále rozrůstá, k Thierrymu Neuvilleovi, Juhu Hänninenovi, Danimu Sordovi a Chrisi Atkinsonovi se přidává Hayden Paddon. Poprvé si auto vyzkouší v dubnu na testu, první soutěží bude Italská rally. Ještě předtím ale zamíří do Mexika, kde absolvuje seznamovací jízdy.
"Jsem moc šťastný, že mohu oznámit uzavření dohody s Hyundai Motorsport. Letos nás čeká 7 soutěží MS s vozem i20 WRC týmu Hyundai Motorsport N. Naší první soutěží bude červnová Rally Sardinia.
Určitě se objevíme v Austrálii. Letos budeme potřebovat vaši podporu více než kdy jindy! Zbarvení našeho vozu bude představeno později v nadcházejících týdnech," říká Hayden Paddon. My jen dodáme, že v Itálii se jede 6. soutěž roku. Do konce tedy v té době bude zbývat 8 závodů, jeden Paddon tudíž vynechá.
WRC si bývalý mistr PWRC vyzkoušel poprvé vloni ve Španělsku
"My jako výrobce chceme podporovat budoucí mistry. I proto jsme se rozhodli, že na vybraných soutěžích nasadíme ještě jedno další auto. Hayden je talentovaným jezdcem a my jej budeme plně podporovat," říká Michel Nandan, šéf týmu Hyundai.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.