AKTUALIZOVÁNO; Dnes v 21:15 našeho času oznámil Hayden Paddon svůj plán na letošní sezonu. Novozélanďan se domluvil s týmem Hyundai.
Hyundai se dále rozrůstá, k Thierrymu Neuvilleovi, Juhu Hänninenovi, Danimu Sordovi a Chrisi Atkinsonovi se přidává Hayden Paddon. Poprvé si auto vyzkouší v dubnu na testu, první soutěží bude Italská rally. Ještě předtím ale zamíří do Mexika, kde absolvuje seznamovací jízdy.
"Jsem moc šťastný, že mohu oznámit uzavření dohody s Hyundai Motorsport. Letos nás čeká 7 soutěží MS s vozem i20 WRC týmu Hyundai Motorsport N. Naší první soutěží bude červnová Rally Sardinia.
Určitě se objevíme v Austrálii. Letos budeme potřebovat vaši podporu více než kdy jindy! Zbarvení našeho vozu bude představeno později v nadcházejících týdnech," říká Hayden Paddon. My jen dodáme, že v Itálii se jede 6. soutěž roku. Do konce tedy v té době bude zbývat 8 závodů, jeden Paddon tudíž vynechá.
WRC si bývalý mistr PWRC vyzkoušel poprvé vloni ve Španělsku
"My jako výrobce chceme podporovat budoucí mistry. I proto jsme se rozhodli, že na vybraných soutěžích nasadíme ještě jedno další auto. Hayden je talentovaným jezdcem a my jej budeme plně podporovat," říká Michel Nandan, šéf týmu Hyundai.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.