Faceliftované Fiesta RS WRC se dočkáme již za týden v Mexiku. Dnes tuto zprávu přinesl Autosport, který citoval Malcolma Wilsona.
Nové auto už tým testoval před Rally Monte Carlo a jeho vývoj probíhal již nějakou dobu v továrně M-Sportu. Mělo se za to, že se faceliftovaný model představí po návratu do Evropy, v Portugalsku. Ve skutečnosti se jej dočkáme již příští týden na prvním šotolinovém závodu roku, Rally Mexiko.
"Jsme docela omezeni v tom, co na voze můžeme během tohoto roku udělat. Mexiko ale bude první soutěží Fiesty RS WRC po faceliftu," prozradil majitel a šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. Na foto z testu se podívejte zde.
"Na autě jsou vylepšené malé detaily a ve vylepšování takovýchto drobností budeme pokračovat i po zbytek roku. Pro tuto sezonu však neplánujeme příchod nějaké zásadní novinky." M-Sport již auto s novým vzhledem homologoval, zde jde však pochopitelně o Fiestu R5. Na verzi WRC se tak dočkáme nejviditelnější změny od jejího debutu v roce 2011.
I v MS se můžeme těšit na nový vzhled Fiesty, stará verze jezdila od roku 2011
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?