Tänak: Bál jsem se, že už nebudu tak rychlý

Tanak, Ott - Sikk, Kuldar
Tanak, Ott - Sikk, Kuldar, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
iM2 23. února 2014 15:33
Sdílej:

Ott Tänak připouští, že se bál, že už nebude po roční pauze tak rychlý, jako býval v minulosti. Ve Švédsku se však jeho obavy ukázaly jako liché.

Po ztrátě místa u M-Sportu na konci sezony 2012 se Ott Tänak vrátil do MS ve Švédsku, kde jel s privátním Fordem Fiesta RS WRC. "K vedoucím jezdcům jsem byl blíže, než jsem si myslel, že budu," vzpomíná Estonec.

"Před startem jsem měl obavy, kde se budu pohybovat, ale teď po soutěži jsem šťastný." Poklonu složil jezdci, kterého před rokem nechal jít, také Malcolm Wilson: "Teď je z něj jiný jezdec. Jel opravdu velmi, velmi dobře."

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?