Vítězství Jariho-Mattiho Latvaly ve Švédsku ho rázem katapultovalo do čela FIA World Rally Championship mezi jezdci, což se v jeho zatím 12leté kariéře stalo poprvé.
Jari-Matti Latvala je samozřejmě rád, že se poprvé ve své kariéře dostal do čela průběžného pořadí WRC, nicméně je si dobře vědom handicapu, se kterým se bude muset minimálně první den v Mexiku potýkat. Jeho Polo R WRC totiž bude muset v první etapě čistit všem jezdcům za ním trať.
Jari-Matti připustil, že to není zrovna skvělá vyhlídka pro soutěž, kde spousta volné šotoliny tradičně zpomaluje auta jedoucí na čele. Minulý týden Latvala na Mexiko testoval a na své oficiální fanouškovské facebookové stránce napsal: "Jsem zpět doma poté, co jsem absolvoval test před Rally Mexiko, natestoval jsem 214 km na šotolině. Je dobré se znovu dostat zpět na opravdové šotolinové zkoušky. Dělali jsme klasickou přípravu auta a zavěšení a auto bylo opět skvělé, už se opravdu těším do Mexika! Nebude zrovna ideální být první na trati - ale to je cena, kterou musíte zaplatit!"
Na jihu Španělska společně s Latvalou testoval minulý týden také jeho týmový kolega, Sébastien Ogier. Jezdilo se na šotolinových cestách asi 200 km východně od Malagy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?