Volkswagen Motorsport navázal tříleté exklusivní partnerství se švédským rallycrossovým týmem, Marklund Motorsport, a vstupuje tak do MS v rallycrossu.
Šéf VW Motorsport, Jost Capito, dlouho sní o angažmá značky v rallycrossu. Teď VW společně se švédským týmem, Marklund Motorsport, vstupuje do MS v rallycrossu. "Rallycross si získává jak v Evropě, tak i v zámoří stále větší pozornost a patří k nejrychleji roztoucím disciplínám celkově. Závody jsou krátké a přitažlivé, auta spektakulární a opticky blízká sériovým modelům," říká Jost Capito.
"Marklund Motorsport patří mezi nejambicioznější soukromé týmy a pro rok 2014 ve své vlastní režii vyvinul Polo pro FIA MS v rallycrossu. Profesionální přístup Jana Marklunda byl předpokladem pro spolupráci, v rámci které Volkswagen Motorsport týmu nabídne zkušenosti a know-how z rallyového sportu. S Toomasem Heikkinenem a Antonem Marklundem mají jednu z nejzkušenějších jezdeckých dvojic mistrovství a my už jsme napjatí, jak se jim povede za volantem Pola RX Supercars."
Jan Marklund, majitel týmu Marklund Motorsport, k partnerství řekl: "Každý zná úspěchy Volkswagenu v motorsportu. Nemohli jsme začít spolupracovat s nikým lepším než s aktuálním mistrem světa v rally. Volkswagen se chce ve světě rallycrossu postarat o bezprostřední rozruch a já jsem pyšný na to, že si Volkswagen pro FIA MS v rallycrossu vybral za svého partnera právě Marklund Motorsport. Teď budeme pokračovat v tvrdé práci, kterou jsme v dosavadní přípravě na sezonu odvedli. Díky podpoře od Volkswagenu už se těšíme, až od prvního závodu nové sezony začneme získávat dobré výsledky."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.