Belgická jednička týmu Hyundai, Thierry Neuville, skládá poklonu svému týmu za to, jak během pouhých 6 měsíců dokázal vyvinout vůz i20 WRC.
Ani jeden z továrních jezdců týmu Hyundai neodjel ve Švédsku kompletní kilometráž soutěže, avšak časy, které s novými auty zajely, podle Thierryho Neuvillea dokazují, jak velký kus práce v Německu sídlící tým odvedl.
"Hodně jsme se toho jako tým naučili o autě," říká jednička týmu, které chybělo pouze 0,5 vteřiny, aby zajistila první nejrychlejší čas vozu i20 WRC na jedné z rychlostních zkoušek. "Ze Švédska si odvážíme hodně pozitivního. Základ je, z toho co jsme viděli na sněhu, velmi dobrý. Navíc sníh je hodně obtížný povrch."
"Na některých rychlostních zkouškách jsme byli hodně rychlí. To ukazuje, že celý tým odvedl opravdu velký kus práce. Zaslouží si gratulaci," neskrývá nadšení loňská jednička Fordu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?