Belgická jednička týmu Hyundai, Thierry Neuville, skládá poklonu svému týmu za to, jak během pouhých 6 měsíců dokázal vyvinout vůz i20 WRC.
Ani jeden z továrních jezdců týmu Hyundai neodjel ve Švédsku kompletní kilometráž soutěže, avšak časy, které s novými auty zajely, podle Thierryho Neuvillea dokazují, jak velký kus práce v Německu sídlící tým odvedl.
"Hodně jsme se toho jako tým naučili o autě," říká jednička týmu, které chybělo pouze 0,5 vteřiny, aby zajistila první nejrychlejší čas vozu i20 WRC na jedné z rychlostních zkoušek. "Ze Švédska si odvážíme hodně pozitivního. Základ je, z toho co jsme viděli na sněhu, velmi dobrý. Navíc sníh je hodně obtížný povrch."
"Na některých rychlostních zkouškách jsme byli hodně rychlí. To ukazuje, že celý tým odvedl opravdu velký kus práce. Zaslouží si gratulaci," neskrývá nadšení loňská jednička Fordu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?