Rok učení je pryč a Andreas Mikkelsen by měl začít útočit. Jeho vystoupení ve Švédsku však zanechalo nejenom v šéfovi VW, Jostu Capitovi, velký dojem.
Volkswagen zakončil Rally Sweden doublem. Zajímavé bylo, že mezi těmito dvěma jezdci VW na čele nefiguroval Sébastien Ogier, ale o vítězství se postaral Jari-Matti Latvala (jeho druhé vítězství v německém týmu po Rally Acropolis) a po zatím životním výkonu jej doplnil Andreas Mikkelsen. Nor navíc dlouho bojoval o samotné vítězství, než jej srazila menší chybička.
U lidí od VW panuje po předvedeném výkonu úleva: "Loňská sezóna byla pro Andrease o učení. Sébastien Ogier odjel 10 000 testovacích kilometrů. Byl tedy v podstatně lepší pozici. Pak k týmu přišel Jari-Matti Latvala a i on hodně testoval. Andreas nedostal tolik prostoru, protože pro tým platí poměrně přísná omezení pro testování za sezonu.
Jeho první rally přišla v polovině roku a měl nejmíň zkušeností. Andreas v tomto učebním roce odvedl skvělou práci. Letos říkáme, že na soutěžích, kde se cítí dobře a kde pojede dobré časy, může bojovat o podia. Rally Sweden byla tím případem a práci odvedl skvěle. Nebojoval jenom o podium, ale přímo o vítězství," říká potěšený Jost Capito. Ten vidí v tomto výsledku potvrzení správnosti angažmá Mikkelsena.
"Skvělé také je, že svůj výsledek nezískal kvůli výpadkům ostatních. Na čele jel od samého začátku. Bylo to víc, než co jsme od něj ve Švédsku čekali a v co jsme doufali. Odvedl víc, než na co jsme mysleli, každého v týmu svým výkonem zaujal. Jsem si jistý, že se toho od něj dočkáme ještě víc. Opravdu věřím ve schopnosti mladých jezdců, i proto jezdí Andreas pro nás."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.