Bývalý šéf sportovních aktivit koncernu PSA, Olivier Quesnel, by se mohl brzy vrátit do nejvyššího motorsportu. Nabídku má od týmu Lotus v F1. Mezitím se vyjádřil k situaci u svého bývalého zaměstnavatele.
Právě za jeho éry v čele továrního Citroënu v MS vyrostl Sébastien Ogier do role nástupce Sébastiena Loeba. Rekordní šampion WRC už ale začal zvažovat svůj odchod, a tak bylo zapotřebí nalézt vhodného nástupce. Tím měl být podle původních plánů právě Ogier. Avšak mladík Ogier se stal až příliš brzy konkurentem pro Loeba a rok 2011 byl pro tým opravdu zajímavý...
Na konci sezony 2011 bylo jasné, že oba Francouzi v týmu spolu působit nemohou, a tak se rodák z Gapu (Ogier) rozhodl poté, co se dostalo rodákovi z Hagenau (Loebovi) zajištění pozice číslo jedna v následující sezoně, pro odchod z týmu Citroën a domluvil se s VW. Zajímavé je, že Loeb si vyjednal pozici jezdce číslo jedna nikoliv s Quesnelem, ale přímo s nejvyšším šéfem Citroënu, Jeanem-Marcem Gallesem.
Zbytek už je známý - Loeb prakticky po roce 2013 (ve kterém odjel navíc jen několik závodů) ukončil kariéru v rally a Ogier s Volkswagenem nastoupil na jeho místo krále WRC, když hned v první sezoně s novým týmem získal titul mistra světa mezi jezdci i konstruktéry. Koncentrace na Loeba se tedy Citroënu již brzy vymstila.
Quenela později v čele továrního týmu Citroën nahradil Yves Matton. Teď se však vyskytla nová nabídka stát se šéfem týmu Lotus ve Formuli 1. Úspěšný podnikatel v oblasti médií ji zvažuje.
Sezona 2011 se nesla ve znamení vyrovnaného souboje mezi Ogierem a Loebem u Citroënu
"Bylo to stejné, jako když jsem přišel k Citroënu z novinového průmyslu bez nějakých sportovních zkušeností. Vyhráli jsme čtyři roky po sobě a pokračovali bychom na vítězné vlně, kdyby tehdy někdo nerozhodl o tom, že nechá Ogiera odejít pryč," nedokáže zapomenout Citroënu Olivier Quesnel.
64 letý muž nabídku z F1 zvažuje: "Pokud bych nabídku opravdu dostal, tak bych nad ní dvakrát přemýšlel."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?