Bývalý šéf sportovních aktivit koncernu PSA, Olivier Quesnel, by se mohl brzy vrátit do nejvyššího motorsportu. Nabídku má od týmu Lotus v F1. Mezitím se vyjádřil k situaci u svého bývalého zaměstnavatele.
Právě za jeho éry v čele továrního Citroënu v MS vyrostl Sébastien Ogier do role nástupce Sébastiena Loeba. Rekordní šampion WRC už ale začal zvažovat svůj odchod, a tak bylo zapotřebí nalézt vhodného nástupce. Tím měl být podle původních plánů právě Ogier. Avšak mladík Ogier se stal až příliš brzy konkurentem pro Loeba a rok 2011 byl pro tým opravdu zajímavý...
Na konci sezony 2011 bylo jasné, že oba Francouzi v týmu spolu působit nemohou, a tak se rodák z Gapu (Ogier) rozhodl poté, co se dostalo rodákovi z Hagenau (Loebovi) zajištění pozice číslo jedna v následující sezoně, pro odchod z týmu Citroën a domluvil se s VW. Zajímavé je, že Loeb si vyjednal pozici jezdce číslo jedna nikoliv s Quesnelem, ale přímo s nejvyšším šéfem Citroënu, Jeanem-Marcem Gallesem.
Zbytek už je známý - Loeb prakticky po roce 2013 (ve kterém odjel navíc jen několik závodů) ukončil kariéru v rally a Ogier s Volkswagenem nastoupil na jeho místo krále WRC, když hned v první sezoně s novým týmem získal titul mistra světa mezi jezdci i konstruktéry. Koncentrace na Loeba se tedy Citroënu již brzy vymstila.
Quenela později v čele továrního týmu Citroën nahradil Yves Matton. Teď se však vyskytla nová nabídka stát se šéfem týmu Lotus ve Formuli 1. Úspěšný podnikatel v oblasti médií ji zvažuje.
Sezona 2011 se nesla ve znamení vyrovnaného souboje mezi Ogierem a Loebem u Citroënu
"Bylo to stejné, jako když jsem přišel k Citroënu z novinového průmyslu bez nějakých sportovních zkušeností. Vyhráli jsme čtyři roky po sobě a pokračovali bychom na vítězné vlně, kdyby tehdy někdo nerozhodl o tom, že nechá Ogiera odejít pryč," nedokáže zapomenout Citroënu Olivier Quesnel.
64 letý muž nabídku z F1 zvažuje: "Pokud bych nabídku opravdu dostal, tak bych nad ní dvakrát přemýšlel."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?