Krátce před Rally Sweden oznámil Martin Prokop změnu na sedadle spolujezdce. Do Fiesty RS WRC se na sedadlo spolujezdce vrací Jan Tománek.
Jan Tománek se vrací k Martinu Prokopovi. Oba spolu jezdili od roku 2006, v roce 2009 se stali Juniorskými mistr světa. Po 6 letech se však rozešeli a s Martinem prvně jezdil Zdeněk Hrůza, pak Michal Ernst. Krátce před startem seznamovacích jízd na druhou soutěž MS, Rally Sweden, se objevila zpráva o změně spolujezdce.
"V minulých dvou letech jsem jezdil se dvěma novými navigátory. Oba jsou profesionálové a kamarádi. Ale nakonec jsem se rozhodl opět pro Jana. Taková změna není pro mě ani tým jednoduchá. Michal byl skvělým spolujezdcem a jsem moc rád, že i nadále bude působit v našem týmu," říká Martin Prokop.
V pondělí začínají seznamovací jízdy ve Švédsku, kde už pojedou Prokop s Tománkem spolu. Ernst si musí zvykat na novou roli v týmu: "Jezdci i týmy musí být vybírány v MS podle nejlepších možností. To se týká také lidí.
Posádka Prokop-Tománek v Ŕecku 2011 s Fiestou S2000
Podmínky v MS jsou velmi obtížné i pro spolujezdce. A pokud Martin došel na to, že se pro tuto roli nejlépe hodí Jan, tak jeho rozhodnutí akceptuji a chápu. Netajím se však tím, že bych jako spolujezdec v MS nejraději zůstal o něco déle," zakončil Michal Ernst.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.