Krátce před Rally Sweden oznámil Martin Prokop změnu na sedadle spolujezdce. Do Fiesty RS WRC se na sedadlo spolujezdce vrací Jan Tománek.
Jan Tománek se vrací k Martinu Prokopovi. Oba spolu jezdili od roku 2006, v roce 2009 se stali Juniorskými mistr světa. Po 6 letech se však rozešeli a s Martinem prvně jezdil Zdeněk Hrůza, pak Michal Ernst. Krátce před startem seznamovacích jízd na druhou soutěž MS, Rally Sweden, se objevila zpráva o změně spolujezdce.
"V minulých dvou letech jsem jezdil se dvěma novými navigátory. Oba jsou profesionálové a kamarádi. Ale nakonec jsem se rozhodl opět pro Jana. Taková změna není pro mě ani tým jednoduchá. Michal byl skvělým spolujezdcem a jsem moc rád, že i nadále bude působit v našem týmu," říká Martin Prokop.
V pondělí začínají seznamovací jízdy ve Švédsku, kde už pojedou Prokop s Tománkem spolu. Ernst si musí zvykat na novou roli v týmu: "Jezdci i týmy musí být vybírány v MS podle nejlepších možností. To se týká také lidí.
Posádka Prokop-Tománek v Ŕecku 2011 s Fiestou S2000
Podmínky v MS jsou velmi obtížné i pro spolujezdce. A pokud Martin došel na to, že se pro tuto roli nejlépe hodí Jan, tak jeho rozhodnutí akceptuji a chápu. Netajím se však tím, že bych jako spolujezdec v MS nejraději zůstal o něco déle," zakončil Michal Ernst.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?