Posádka Martin Hudec – Petr Picka s produkčním Mitsubishi Lancer evo IX úspěšně završila testování na druhý závod mistrovství Evropy. Hudec tak během ledna absolvoval už druhou soutěž, která se však jela za zcela odlišných podmínek.
Po nepříliš povedené Jänner Rallye si Hudec přecevzal pečlivou přípravu na závody. Pobaltskou misi tak zahájil o týden dříve, aby se mohl v rámci testování zúčastnit Halls Winter Rally v Litvě. Jeden z hlavních úkolu třebíčsko-sokolovské posádky byla adaptace na takzvané velké švédské hroty, na kterých Hudec startoval naposledy v únoru minulého roku právě na Rally Sweden.
Do páteční etapy vstoupil poněkud vlažně, avšak dvanáctá pozice v absolutním pořadí s přehledem stačila na vedení ve třídě 2, kam podle Litevských řádů spadají produkční vozy. Druhý den byl velice zrádný, Martin s Petrem se vyvarovali chybám a stabilně zajížděli časy na úrovni první desítky. Jediný problém pak kluky potkal na desátém testu, kde v půlce dojeli posádku před sebou a nebylo ji možné předjet. To ale nezměnilo nic na vedení ve třídě, kde suverénně disponovali náskokem přes minutu a půl. Zrádnost soutěže se také projevila na ,,úmrtnosti“ soupeřů, kteří díky chybám či technickým problémům odstupovali. To vyšvihlo Martina s Petrem na sedmou příčku konečného pořadí, které potvrdili vítězstvím ve třídě 2.
,,Vyzkoušeli jsme si jízdu na hrotech po zmrzlé šotolině a moc mě to bavilo. Jsem naprosto spokojený, z nastavení vozu mám dobrý pocit a výsledky z tohoto závodu jsou taky skvělé. Udělali jsme nějaké změny v rozpise a jeví se to jako lepší varianta, která nás posune zase dále. Absolvovali jsme velmi dobrou přípravu na Rally Liepaja neboť v Lotyšsku panují identické podmínky jako tady. Věřím, že jsme dobře připraveni a dokážeme příští týden vše zúročit.“ Zhodnotil první část Pobaltského dobrodružství Martin Hudec
Rally Liepaja startuje už v pátek 31.1 a vy můžete cele dění sledovat na oficiálním facebooku www.facebook.com/hudecmartin kde Vám přineseme aktuální informace. Martin s Petrem do závodu vyrazí se startovním číslem 28.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.