Posádka Martin Hudec – Petr Picka s produkčním Mitsubishi Lancer evo IX úspěšně završila testování na druhý závod mistrovství Evropy. Hudec tak během ledna absolvoval už druhou soutěž, která se však jela za zcela odlišných podmínek.
Po nepříliš povedené Jänner Rallye si Hudec přecevzal pečlivou přípravu na závody. Pobaltskou misi tak zahájil o týden dříve, aby se mohl v rámci testování zúčastnit Halls Winter Rally v Litvě. Jeden z hlavních úkolu třebíčsko-sokolovské posádky byla adaptace na takzvané velké švédské hroty, na kterých Hudec startoval naposledy v únoru minulého roku právě na Rally Sweden.
Do páteční etapy vstoupil poněkud vlažně, avšak dvanáctá pozice v absolutním pořadí s přehledem stačila na vedení ve třídě 2, kam podle Litevských řádů spadají produkční vozy. Druhý den byl velice zrádný, Martin s Petrem se vyvarovali chybám a stabilně zajížděli časy na úrovni první desítky. Jediný problém pak kluky potkal na desátém testu, kde v půlce dojeli posádku před sebou a nebylo ji možné předjet. To ale nezměnilo nic na vedení ve třídě, kde suverénně disponovali náskokem přes minutu a půl. Zrádnost soutěže se také projevila na ,,úmrtnosti“ soupeřů, kteří díky chybám či technickým problémům odstupovali. To vyšvihlo Martina s Petrem na sedmou příčku konečného pořadí, které potvrdili vítězstvím ve třídě 2.
,,Vyzkoušeli jsme si jízdu na hrotech po zmrzlé šotolině a moc mě to bavilo. Jsem naprosto spokojený, z nastavení vozu mám dobrý pocit a výsledky z tohoto závodu jsou taky skvělé. Udělali jsme nějaké změny v rozpise a jeví se to jako lepší varianta, která nás posune zase dále. Absolvovali jsme velmi dobrou přípravu na Rally Liepaja neboť v Lotyšsku panují identické podmínky jako tady. Věřím, že jsme dobře připraveni a dokážeme příští týden vše zúročit.“ Zhodnotil první část Pobaltského dobrodružství Martin Hudec
Rally Liepaja startuje už v pátek 31.1 a vy můžete cele dění sledovat na oficiálním facebooku www.facebook.com/hudecmartin kde Vám přineseme aktuální informace. Martin s Petrem do závodu vyrazí se startovním číslem 28.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?