Luis Moya, bývalý navigátor Carlose Sainze, dnes působí v roli televizního experta španělské televizní stanice Canal+, která přenáší přenosy z WRC, a občas přijde s velmi zajímavými zákulisními informacemi...
O tom, že zprávy bývalého navigátora, Luise Moyai, jsou velmi dobré, svědčí například to, že vloni v listopadu to byl právě on, kdo jako první přišel s tím, že Dani Sordo dostal nabídku od Citroënu i Hyundaie na roli asfaltového specialisty.
A také v novém roce zůstává Moya v centru dění. Včera večer běžela ve španělské televizi souhrnná reportáž z úvodního podniku WRC a ve studiu byl i Moya. Ten divákům oznámil nejnovější zprávy, podle kterých je Ford velmi blízko návratu do WRC s týmem M-Sport.
Španěl dále uvedl, že Toyota je už jenom krůček od oficiálního oznámení svého vstupu do WRC s vlastním týmem. To ale není všechno, dále uvedl, že Elfyn Evans obdržel od Citroënu během posezonních jednání nabídku na starty v jejich továrním týmu pro roky 2014 a 2015. Jednalo se o kompletní program.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?