Andreas Mikkelsen musí ve své první kompletní sezoně ve WRC prokázat svůj talent - Jost Capito očekává jedno nebo více podiových umístění.
Andreas Mikkelsen má letos v plánu svoji první kompletní sezonu ve WRC, vloni jezdil se třetím továrním Polem R WRC až od Portugalska (Německo navíc musel vynechat pro zranění spolujezdce). Doposud jsou jeho nejlepší výsledky 4. místo z Řecka a 5. místo z Walesu (tam vyhrál jednu etapu).
Po zisku dvou titulů v IRC je 24 letý jezdec jednou z vycházejících hvězd a na jeho výsledky netrpělivě čeká i Armin Schwarz, expert serveru 'Motorsport-total.com': "Letos musí v jednotlivých dnech soutěží jezdit jiné tempo než vloni, aby byl schopný bojovat na čele. Jinak přijde o podporu jako mladý talent."
"Musí dokázat, co v něm je," říká bývalý jezdec Škody ve WRC. V úvodní soutěži roku dojel do cíle, avšak až na 7. místě se ztrátou 12 minut na vítězného kolegu Ogiera: "Byla to neuvěřitelně náročná soutěž. Jelo se za podmínek, za kterých jsme v životě nejeli. Stejně jako spousta ostatních jsme jeli na slickách na sněhu a s pneumatikami s hřeby za deště," říká trojka továrního Volkswagenu.
Řecká rally zatím zůstává nejlepší soutěží Mikkelsena, dojel 4. se ztrátou téměř 4 minut
"Volba pneumatik byla neskutečně obtížná. Během Rally Monte Carlo jsem se toho ale hodně naučil. Jsem moc rád, že jsme ji dokončili na bodech. To byl od začátku náš cíl a stále mě udivuje, jak moc obtížné bylo dojet na bodech," doplnil jezdec.
Ovšem co od něho očekává jeho šéf, Jost Capito? "To záleží od konkrétních soutěží. Zde [Monte Carlo] nemá moc zkušeností. V úvodní soutěži měl za cíl dojet do cíle a posbírat zkušenosti. Měl se naučit, jak se vyrovnat s měnícími se podmínkami. Pro zbytek roku je cílem na soutěžích, kde už v minulosti párkrát jel, především pak vloni s Polem R WRC, aby zabojoval o podium.
Nesmíme zapomínat, že Andreas zde jel podruhé, poprvé ujel 500 metrů. Letos si vedl mnohem lépe, navíc nebýt problémů, kdy ztratil hodně času [přes 4 minuty], mohl dopadnout mnohem lépe."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.